[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) با رد اخبار وقوع انفجار در این واحد گفت: صدای مهیبی که امروز دراین واحد ال دی این پتروشیمی شنیده شد ناشی از عملکرد شیر اطمینان درشرایط خاص و کاملا طبیعی بود وهیچ خطری متوجه این مجتمع نیست.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، امین معاوی  اظهار داشت: ساعتی پیش صدای بلندی از واحد LD پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) برخاست که این صدا ناشی از نوسانات در فرآیند تولید است ، در مواقع خطر ، شیر اطمینان واکنشی عمل می کند که یک فرآیند کاملا طبیعی است.
وی افزود: این فرآیند در حالت طبیعی در سه حالت آتش سوزی به همراه صدا، خروج گاز همراه صدا و یا واکنشی بدون صدا اتفاق می افتد که دراتفاق امروز ، خروج گاز طبیعی به همراه صدا رخ داده است.
 ۲ روز گذشته پتروشیمی بندر امام به دنبال قطعی برق به حالت شات داون در آمد و واحدهای تولیدی و پشتیبانی آن از مدار خارج شدند.
پتروشیمی بندرامام تولید کننده مواد شیمیایی، آروماتیک ها و پلیمرها می باشد.
این شرکت در سال ۱۳۵۲ از مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت میتسویی تحت نام شرکت پتروشیمی ایران و ژاپن شکل گرفت، ولی در سال ۱۳۶۵ در پی کناره‌گیری شرکت میتسویی از پروژه ساخت مجتمع، کلیه سهام آن توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران خریداری و نام آن به شرکت پتروشیمی بندرامام تغییر پیدا کرد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها