[ad_1]

محمد شریعتمداری امروز (سه شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار بر نقش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در زمینه کنترل و نظارت بر افزایش قیمت‌ها تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی افزود: این سازمان با اقدام های کنترلی و رصد مداوم بازار اجازه ندهد مسائل سیاسی در سطح بین‌المللی بهانه و دستاویزی برای افزایش قیمت کالاها و فشار به مردم شود.

شریعتمداری نقش اتاق‌های اصناف و سازمان صدا و سیما برای افزایش آگاهی مردم درباره ارتباط مسائل سیاسی بین المللی و اقتصاد و بازار را تاثیرگذار دانست.

وی از صدا و سیما خواست با ساخت برنامه‌های محتوایی در زمینه ساده سازی مسائل و موضوع های روز برای آحاد جامعه بکوشد و اتاق‌های اصناف نیز با برگزاری نشست با رییسان اتحادیه‌های صنفی این وظیفه مهم را انجام دهند.

این مسوول با تاکید بر ضرورت ایجاد یک شبکه کارآمد و متناسب با وضعیت عرضه و تقاضا برای محصولات اساسی مانند برنج افزود: فروشگاه‌های زنجیره ای برای عرضه و راه اندازی شرکت های خاص برای پیش فروش محصولاتی مانند برنج می تواند در تنظیم بازار این گونه کالاها موثر باشد.

 رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای بیست و چهارم مردادماه اعلام کرد: سهم فروشگاه های زنجیره ای از بازار کشور ۱۲۰ هزار میلیارد ریال است و به ازای هر ۲۰۰ متر فروشگاه هشت تا ۱۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

 

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ثبت نام کارت بازرگانیارسال پول به تایواناصفهان مستر کارت خرید اینترنتیبانک صادرات 1176بیت کوئین روسیتبدیل بیت کوین به ریالترخیص کار در مشهدترخیص کار گمرک مشهدترخیص کالا از گمرک رجاییتعرفه حمل بار راه آهنچگونگی ترخیص خودروحمل بار مشهدحمل هوایی ماهانحمل و نقل چینحمل و نقل هوایی در ایرانحواله دلار و یوروخرید ابزار قلم زنیخرید اینترنتی 111خرید اینترنتی پوشاک از چینخرید اینترنتی گارسینیا کامبوجیاخرید تجهیزات فوتبال حبابیخرید گوشی از سایت Ebayخرید مستر کارت 30 دلاریدفاتر خدمات بار هواییسایت خرید آمازونستاد ترخیص خودرو شرقشرکت جوانه کارگو بارشرکت حمل و نقل جهاد نصرشرکت حمل و نقل دریایی از چینصادرات فرشصرافی ستارخان شیرازصرافی هایپر استارضوابط واردات خودروفروش خط تولید آبیاری قطره ایفروش خط تولید عسلفروش در سایت امازونفریت بار فرودگاه اصفهانقوانین گمرک فرودگاه امامکارت بازرگانی سرمایهکارگو لوفتانزاگمرک خراسان جنوبینحوه ارسال پول به خارجنرخ حواله يوروواردات ابزار از چینواردات به ایرانواردات خودرو شخصیواردات روسیهواردات شخصی خودروواردات ماشین ابزاروب سایت مانی یزدان پرست

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها