[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، فرهاد دژپسند امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه حقوق کارگران نیشکر هفت تپه پرداخت می‌شود، گفت: با صحبت‌هایی که با مدیر فعلی نیشکر هفت تپه صورت گرفت قرار شد حقوق کارگران را پرداخت کنند.

وزیر­ اقتصاد درباره حضور مدیران بازنشسته در وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهارداشت:­ در این وزارتخانه و شرکت های تابع آن و همچنین با بررسی هایی که از بانک ها داشتیم هیچ مدیر بازنشسته ای مستقر نیست.

وی­­ درباره استعفای مسعود نیلی افزود: طراحی سیاست­ اقتصادی در دولت اصلا به فرد متکی نیست این کار جمعی است و با ریاست رییس جمهور موارد مطرح و تصمیمات اتخاذ می شود. در مصوبه شورای عالی اقتصاد تسهیلاتی فراهم شد تا بخش خصوصی آزادتر در بازار ورود پیدا کند.

وزیر­امور­اقتصادی­ و دارایی درباره مشکلات کارگران­ نیشکر هفت تپه گفت: این واگذاری ها شرایطی دارد و مشکلات صورت گرفته ربطی به واگذاری ندارد و مسایلی در فرهنگ توسعه و توسعه طرح هایی که واگذار شده گاهی موجب مشکلاتی می شود. این واگذاری ها در فرایند قانونی صورت می گیرد.

دژپسند درباره دور زدن تحریم ها ­­تصریح کرد: راه های جایگزینی طراحی شده و ما متکی به یک راه­ نیستیم راه حل های متعددی داریم. وی در پاسخ به حذف یارانه پُردرآمدها نیز گفت: یارانه در قالب بودجه و سیاست های سال آینده مورد بحث قرار می گیرد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها