[ad_1]

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل عدم هماهنگی وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو، عده‌ای از کشاورزان اکنون بدهکار بانکی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، محمد فیضی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به دلیل عدم هماهنگی میان وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو عده‌ای از کشاورزان با استفاده از وام بانکی اقدام به تأمین زیرساخت‌های آبیاری مکانیزه در زمین‌های کشاورزی خود کرده‌اند اما به دلیل نبود آب نه تنها آبیاری مکانیزه مهیا نشده بلکه اکنون این کشاورزان بدهکار بانکی شده‌اند.

وی در ادامه افزود: این مشکل در تبصره ۱۳ بند (ز) قانون بودجه حل شده است. ما به وزارت نیرو نامه‌ای داده‌ایم و خواهان اقدام عملی در جهت حل این مشکل شده‌ایم.

فیضی همچنین در تذکری به وزیر بهداشت تصریح کرد: از زحمات وزیر بهداشت در ایجاد مراکز جامع سلامت در روستاها سپاسگزاریم. اما دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به دلیل نبود فضای کافی برای پذیرش بیماران با مشکل مواجه است. زمینه ایجاد بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در اردبیل فراهم شود.

نماینده اردبیل در پایان با تذکر به رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه گفت: فرایند تخصیص مشابه و جهان شمول در کل کشور نمی تواند نسخه مناسبی برای کلیه استان‌ها باشد، در پروژه های استانی و کلان مثل راه آهن در مناطق سردسیر  تخصیص در فصل کاری انجام شود تا شاهد پیشرفت چشمگیر در پروژه ها باشیم.

وی در تذکر به رییس جمهور اظهار داشت: در کنار در نظر گرفتن دانش و توانایی برای وزرای پیشنهادی به مساله قومیت، جوانان و زنان نیز اهمیت زیادی داده شود.

بیشتر بخوانید :  همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال97/ افزایش حقوق واقعی باشد

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی لهستان در ایرانانتقال پول به کارت رفاهانجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتابیت کوین ایرانپست اکسپرس چیستپست اکسپرس کرمانپی پال پرداختترخیص کار بندر انزلیترخیص کار خودروترخیص کار گمرک به انگلیسیترخیص کار گمرک چیستترخیص کالا قطعات کامپیوترچگونگی خرید از امازونچگونه از سایت امازون خرید کنیمحمل اثاثیه منزل ارزانحمل و نقل بین المللی صباخرید از سایت های چینیخرید ایبیخرید اینترنتی زاراخرید اینترنتی طلا و جواهرخرید تجهیزات دوچرخه سواریخرید تجهیزات طیورخرید جنگنده از چینخرید خط تولید عرشه فولادیخرید دستگاه ساخت لیوان یکبار مصرفخرید دلار مسافرتی از بانکخرید سربازی خارج از کشور ۹۴خرید وبمانی ارزانخودرو وارداتی فروشسایت ایبوک لایکشرایط واردات خودرو ویژه جانبازانصادرات زعفران به کاناداظرفیت پذیرش دکتری حمل و نقلفروش تجهیزات ژیمناستیکق مت خودروها وارداتقوانين گمركي تركيهکارت بازرگانی واردات خودروکارگردانکسب بیت کوین با نرم افزارگمرک نودوزماده 22 قانون حمل و نقلمستر کارت اعتبارینحوه واردات گوشی از دبیهزینه حمل دریاییهزینه حمل هواییواردات اتومبیل از دبیواردات صادرات گرجستانواردات ظروف کریستالواردات علی باباواردات لباس از دبي

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها