[ad_1]

رییس اتحادیه طلا و جواهر یزد با اشاره به خسارت بیش از نیم میلیارد تومانی عرضه سکه تقلبی در بازار طلای یزد، از شهروندان خواست تا به هیچ وجه سکه و طلای آب شده خریداری نکنند.

«محمد‌رضا نوری‌زاده» یزد در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، به خسارت بیش از نیم میلیارد تومانی عرضه سکه‌‌های تقلبی بهار آزادی در یزد اشاره کرد و افزود: متاسفانه زرگرها و طلافروشان یزد در هفته گذشته بیش از ۱۰۰ سکه تقلبی خریداری کردند که این موضوع گویای وضعیت ناگوار ورود طلاهای تقلبی به این بازار در یزد است.

وی با بیان این که مردم نباید به هیچ وجه طلای آب شده و سکه خریداری کنند، گفت: هر چند مردم با توجه به سود موجود در طلای آب شده و سکه  به خرید این موارد روی آورده‌اند، اما باید آگاه باشند که آن‌ها شناختی از طلا ندارند و علاوه بر این نیز باید دقت داشته باشند که کارگاه‌ها و افراد ناشناس و بدون هویت نیز قابل اعتماد نیستند.

این مسئول با تاکید بر این که زرگرها و طلافروشان خبره در هفته گذشته به دنبال فریب سودجویان، از آنها سکه تقلبی خریداری کرده‌اند، اظهار کرد: مردم به یقین پس از خرید این نوع طلاها دچار خسارت‌های زیادی خواهند شد.

وی با بیان این که مردم باید برای جلوگیری از این جریان فقط طلای ساخت بخرند، تصریح کرد: مردم تنها اقدام به خرید جواهرات دارای کد استاندارد کنند چرا که کد‌های استاندارد کاملاً ثبت شده و دارای هویت هستند.

نوری‌زاده گفت: در حال حاضر هر چند بازار طلا از نوسان افتاده است اما قطعاً مردم در این قبیل معاملات بسیار متضرر خواهند شد و میزان خسارت قطعی تنها پس از فروش موارد تقلبی که قطعا میزان بالایی نیز خواهد بود، مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید :  نوآوری در همه سطوح مستلزم تغییر ساختارهای غیربهره‌ور است

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها