ورشکستگی ۴۰ درصد تولیدکنندگان کوچک کیف در ۴ سال گذشته!

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،محمد حسن زاده، تولیدکننده کیف بیان داشت: ما از سال ۸۹ کار خود را در حوزه تولید آغاز کردیم و در تمام این مدت تلاش کردیم که روز به روز تولید را بهتر و با کیفیت تر کنیم و آن را گسترش دهیم که خوشبختانه این اتفاق نیز صورت گرفت.

وی با بیان این مطلب که در ۴، ۵ سال اخیر بسیاری از کارگاه های کوچک با ورشکستگی مواجه شدند، افزود: متأسفانه به دلیل رکودی که در بازار وجود دارد کارگاه های کوچک برای سرپا ماندن مجبور هستند که اجناس خود را با حداقل سود عرضه کنند که همین هم موجب می شود حتی به واحدهای تولیدی بزرگتر هم ضرر برسد.

این تولیدکننده اضافه کرد: هر سال تقریبا ۱۰ درصد کارگاه‌های کوچک تعطیل شده اند به طوری که در ۴ سال گذشته چیزی در حدود ۴۰ درصد کارگاه ها دچار ورشکستگی شدند.

وی افزود: یکی دیگر از معضلات موجود در بازار افزایش چک های برگشتی است به طوری که این روزها ۵۰ درصد چک ها وصول نمی شود که البته همین امر موجب شده است ما دیگر جنس را با قبول چک نمی فروشیم و تنها به صورت نقدی کالا را تحویل می دهیم.

حسن زاده تصریح کرد: گاهی که یک کاسب مورد اعتماد برای معامله با چک به ما مراجعه می کند از او معذرت خواهی کرده و حاضر به معامله با چک نمی شویم حتی حاضر هستیم که قیمت را پایین تر آورده و سود ۴۰ درصدی را به ۱۰ درصد کاهش دهیم اما با چک معامله ای را انجام ندهیم.

وی گفت: همکاران ما به دلیل وجود چک های برگشتی صدمات بسیار جبران ناپذیری را متحمل شدند به طوری که یکی از دوستان فعال ما در حوزه تولید کیف که کل سرمایه اش ۳۰۰ میلیون تومان بود چیزی حدود ۱۲۰ میلیون تومان برگشت چک داشت، در حقیقت وضعیت بازار به گونه ای شده است که از هر دو چک یکی برگشت می خورد.

این تولیدکننده کیف خاطرنشان کرد: اوضاع مالی و اعتباری در بازار به هم ریخته است و کسانی که هنوز هم به روش های سنتی و اعتباری عمل می کنند به نسبت اوضاع بدتری هم دارند.

وی اظهار داشت: خرید مردم کمتر شده اگر خانمی ۶ ماه یک بار برای خرید کیف مراجعه می کرد الان همان شخص یک سال یک بار کیف جدید تهیه می کند، این کاهش خرید هم به کم شدن قدرت خرید مردم برمی گردد البته یک دلیل دیگر هم تغییر در روش خرید است به طوری که برخی از سایت‌ها و کانال‌ها به نسبت فروش بهتری از گذشته دارند.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x