وای به حال فروشندگانی که کالاهایشان برچسب قیمت ندارد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از ایسنا، سیامک آقایی با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی از صنوف استان، اظهار کرد: این طرح از ۱۰آذر شروع شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در فرایند اجرای این طرح، ناظران این سازمان با بازدید سرزده از صنوف استان عملکرد آنها را رصد می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان در اجرای این طرح گفت: هر چند ناظران چگونگی فعالیت واحدهای صنفی را زیر نظر دارند ولی بدون شک تعداد این ناظران پاسخگوی رصد ذره بینانه کلیه واحدهای صنفی نیست.

این مسئول تاکید کرد: بر این اساس از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده تخلفاتی چون گران فروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور خرید، فروش کالاهایی که قیمت روی آنها درج نشده و … با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند و موضوع را به بازرسی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

آقایی توضیح داد:کالاهایی چون میوه وتره بار، مرغ و تخم مرغ، گوشت، شیرینی، خشکبار، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و روغن موتور جزو کالاهای هدف در اجرای طرح ضربتی نظارت بر واحدهای صنفی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز اضافه کرد: در طرح تشدید بازرسی، سوپر مارکت‌ها، رستوران‌ها و آرایشگاه‌های زنانه نیز به دقت رصد خواهند شد.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x