[ad_1]

به گزارش تراز ،یک مقام مسئول از افزایش ۱۵ میلیون تومانی وام قرض الحسنه نوسازی مسکن شهری تا سقف ۳۰ میلیون تومان خبر داد.

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه مبنی بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به روستائیان جهت احداث و بهسازی مسکن روستایی گفت: این وام کمکی فراتر از مصوبه دولت برای مسکن روستائیان است به خصوص روستائیانی که یا از تسهیلات مصوب دولت استفاده نکرده اند و یا تسهیلاتی که گرفتند کافی نبوده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان آورده بنیاد مسکن و ۳۰ میلیارد تومان آورده بانک قرض الحسنه است اظهار کرد: این وام با سود ۴ درصد پرداخت می شود، سقف آن بین ۸ تا ۱۵ میلیون تومان برای افراد متقاضی است و بازپرداخت آن نیز ۳۶ تا ۶۰ ماهه است که برای ۹ هزار واحد مسکن روستایی در نظر گرفته شده است.
تابش با تأکید بر اینکه حذف وثایق این وام برعهده بانک قرض الحسنه است ادامه داد: مقرر شده بلافاصله پس از عقد قرارداد پرداخت این تسهیلات آغاز شود. ضمن اینکه آثار این وام در حوزه اجتماعی روستائیان نیز سبب ماندگاری آنها در روستاها و اشتغال زایی بیشتر روستائیان است.
در ادامه این نشست مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه با بیان اینکه این بانک صرفاً تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند افزود: بانک قرض الحسنه علاوه بر پرداخت وام نوسازی مسکن روستایی در حوزه های اشتغال زایی، بهداشت، درمان، آموزش و … نیز تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.
وی تصریح کرد: در سال ۹۵، ۵۱۰ فقره وام قرض الحسنه پرداخت شد که مجموع آن چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است ضمن اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، منابع این بانک با رشد ۱۵ درصدی توانستیم هزار میلیارد تومان منابع قرض الحسنه از طرف مردم جمع آوری کنیم که با این منابع می توانیم تا پایان امسال، ۸۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان اهداء کنیم.
وی با بیان اینکه برای وام بهسازی مسکن روستایی وثیقه ملکی اخذ نمی کنیم اظهار داشت: متقاضیان تنها با معرفی یک ضامن برای وام های کمتر از ۱۰ میلیون تومان و دو ضامن برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان بدون نیاز به ارائه سفته می توانند این وام را دریافت کنند.
اکبری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر وام بهسازی مسکن شهری نیز تصریح کرد: در حوزه بهسازی شهری تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران تا سقف ۱۳ میلیون تومان بود که در حال حاضر به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است. این وام به صورت قرض الحسنه و با کارمزد ۴ درصد پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید :  جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی جمهوری اسلامیاتاق بازرگانی و صنایعاولین همایش ایمنی در حمل و نقل هواییتجهیزات شبکه رایانهترخیص کار اتومبیلتلفن صرافی ضرغامی ولنجکحسابداری وارداتحمل بار از کانادا به ایرانحمل بار ظفرحمل بار هوایی مشهدحمل دریایی به چینحمل و نقل اسباب منزلحمل و نقل مواد غذاییحمل و نقل هوایی بارحمل و نقل هوایی هماورخرید ابزار رباتخرید از سایتهای خارجی ققنوسخرید اینترنتی همسترخرید خط تولید اب معدنیخرید دلار مستر کارتخرید گوشی از چینخرید مکمل بدنسازی از آمریکاخرید و فروش اینترنتی سهامرهگيري مرسولات سفارشيرهگیری مرسولات خودرورهگیری مرسولات سند منزلرهگیری مرسوله پستی کارت پایان خدمتشرکت ترخیص کالا ترکیهشرکت حمل و نقل بین المللی زنجیرهشرکت حمل و نقل بین المللی میلادشرکت های حمل و نقل هواییصادرات شعبه 752صادرات عراقصرافی صدفصنعت حمل و نقل هوایی ایرانفروش ابزار خوشنویسیفروش ابزار نجاری ماکیتاقوانین صادرات گمرکگمرک فلش مموریمجوز واردات خودرو برای فرزندان شهداواردات ابزار از دبیواردات تجهیزات ازمایشگاهیواردات تجهیزات پزشکی از چینواردات تجهیزات دامپزشکیواردات خط تولید سنگ مصنوعیواردات خودرو جانبازانواردات خودرو دانشجوواردات خودرو قیمتواردات طلا به ايرانواردات هوایی از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها