[ad_1]

سعید جلالی قدیری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، با اشاره به اینکه براساس اولویت بندی کالا واردات پوشاک ممنوع است، اظهار داشت: برخی تصور می‌کنند چون واردات پوشاک ممنوع است پس حجم قاجاق پوشاک هم کاهش پیدا می‌کند در حالی که همچنان قاچاق پوشاک صورت می گیرد و خبری از برخورد نیست.

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با اعلام اینکه ممنوعیت واردات پوشاک باعث شده تا بهانه عدم برگزاری جلسات دستور العمل ساماندهی عرضه کنندگان پوشاک شرکت‌های خارجی در کشور ایجاد شود، افزود: در حال حاضر بازار پوشاک همچنان با قاچاق کالا روبه رو است و اگر در تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی داخلی مساعدتی انجام شود خطر افزایش قاچاق در سطح بازار و تعطیلی واحدهای تولیدی به وجود خواهد آمد.

وی تصریح کرد: روند تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی بسیار کند است که همین امر در کنار نوسانات نرخ ارز ، عدم ترخیص کالاها از گمرکات بر حجم مشکلات واحدهای تولیدی اضافه کرده است.

/انتهای پیام

[ad_2]

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها