[ad_1]

به گزارش رویترز، واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه جولای به نسبت سال گذشته ۲۶.۵ درصد افزایش یافت. این افزایش ناشی از اشتهای سئول برای نفت سبک ایران که قیمت رقابتی داشت، عنوان شده است چراکه تهران در نظر دارد تا سهم خود از بازار نفت را بازیابد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، آمار اداره گمرک کره جنوبی نشان داد کره جنوبی یکی از بزرگ ترین مشتریان بزرگ آسیایی ایران است که در ماه جولای ۱.۴۰ میلیون تن یا ۳۳۰ هزار و ۱۵۱ بشکه نفت در روز  از تهران خریده است. این رقم ۱.۱۰ میلیون تن نفت خریداری شده در سال گذشته بیشتر است.

بر اساس این آمار، پنجمین واردکننده نفت خام جهان در ۷ ماه نخست سال جاری میلادی ۱۰.۶۷ میلیون تن نفت از ایران خریده است که این رقم معادل روزانه ۳۶۸ هزار و ۹۵۲ بشکه نفت است. این میزان ۴۷.۷ درصد بیش از ۷.۲۲ میلیون تن نفت وارداتی سئول در مدت مشابه سال گذشته بیشتر است.

کره جنوبی بیشتر میعانات گازی ایران را وارد می‌کند، نفت بسیار سبکی که برای تولید سوخت‌های گرانی نظیر نفتا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایران در ماه جولای روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت به آسیا و بازارهای اروپایی صادر کرده است که صادرات به آسیا روزانه ۱۰۰ هزار بشکه افزایش داشته است.

امار گمرک کره جنوبی نشان داد این کشور در مجموع در ماه جولای، ۱۲.۴۴ میلیون تن نفت وارد کرده است که ۳.۲ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی تهران آدرساتاق بازرگانی خراسان شمالیاتاق بازرگانی دوره های آموزشیاتاق بازرگانی شیراز تمدید کارتاتاق بازرگانی یزداموزش خرید از علی باباانتقال پول به کارت تجارتبانک صادرات گبیت کوین درامدبیت کوین ماینر چیستبیت کوین و فراماسونریپی پال اندرویدپی پال پرشین تولزترخیص کار جلفاثبت نام گمرک بوشهرچگونه از amazon خرید کنیمحمل بار از چینحمل بار به لبنانحمل بار رجاحمل بار زنجانحمل و نقل قيرحواله دلار به استانبولخريد با پي پالخرید از ایبی در ایرانخرید اینترنتی پ.شاکخرید تجهیزات ویپخرید دلار مسترخرید محصول از سایت های خارجیخرید و فروش تجهیزات استودیورهگیری مرسوله پستی کارت پایان خدمتشرکت حمل و نقل بین المللی ستیصادرات تابلو فرش به چینصادرات ثعلبصادرات حبوبات بسته بندی شدهصرافی چیتاصرافی گرجستانفرم کارت بازرگانی و عضویت تهرانفروش ابزار لحیم کاریقوانین واردات از چینکارگر ساده نیازمندیمکارگو ایرانی در گوانجوکارگو قطرمستر کارت شمارهنرخ حواله دلار به آمریکانموذج 4 صادراتواردات خودرو از عمانواردات خودرو منطقه آزاد انزلیواردات قطعات یدکی خودروواردات مواد غذایی از دبیورود به بیت کوین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها