واردات خرمای رژیم صهیونیستی "ممنوع اندر ممنوع" است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

رضا میر در گفت‌وگو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با واردات خرما از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: موضوع خرماهای وارد شده از رژیم صهیونیستی به سازمان حفظ نباتات ارجاع نشده است. این سازمان مرجع تشخیص آن نیست که تعیین کند که خرماهای یاد شده چگونه و از چه کشوری به ایران آمده است.

وی افزود: این محموله به هر صورتی که آمده در مرز گمرک کشور باقی مانده است و گمرک تشخیص داده که این محموله نباید وارد شود و در آنجا نگه داشته شده است.

مشاور رئیس سازمان حفظ نباتات ادامه داد: هر تصمیمی در باره این خرما گرفته شود که  به طور احتمالی مرجوع  می‌شوند چون وارد کشور نشده است به سازمان ما اطلاعات بیشتری داده نشده است و ما نیز ورود پیدا نکرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که‌ آیا این خرماها ثبت سفارش شده اند یا خیر گفت: ما اطلاع نداریم اما اگر از مجرای وزارت بازرگانی (صنعت معدن و تجارت) یا جای دیگری بوده است ما اطلاعی نداریم و وارد حیطه سازمان حفط نباتات کشور نشده است.

مدیر حوزه ریاست سازمان حفظ نباتات کشور گفت: خرما جزو اقلامی است که ورود آن به کشور ممنوع است و ما اطلاعی از چگونگی ورود آن نداریم.

مدیر حوزه ریاست سازمان حفظ نباتات کشور گفت: مراجعه‌ای(درخواستی) برای واردات خرما به این سازمان نشده است و استانداردی نیز در این زمینه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: تنها ۴ محصول نظیر موز، آناناس و انبه اجازه واردات قانونی به کشور را دارند مضاف بر اینکه از رژیم صهیونیستی باشند واردات این محصول ممنوع در ممنوع است.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x