هواپیمای کیش ایر پس از رفع نقص فنی از مهرآباد عازم رشت شد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، هواپیمای فوکر ۱۰۰ کیش ایر که ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه) از کیش عازم فرودگاه رشت بود برای رفع نقص فنی در مهرآباد تهران به زمین نشست؛ برخی از مسافران این پرواز در تماس تلفنی با روابط عمومی گروه تجاری ققنوس اعلام کردند که به دلیل نقص فنی بوجود آمده حاضر به ادامه پرواز با این هواپیما نیستند.
در این پیوند «سید پرویز جوادی» پیش در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس افزود: پرواز شماره ۹۷۱۳۶ این شرکت صبح چهارشنبه از کیش عازم رشت بود، اما خلبان در حین پرواز اعلام کرد به دلیل نقص فنی باید در فرودگاه مهرآباد فرود داشته باشد.
این مقام مسئول اظهارداشت: بلافاصله پس از فرود این پرواز در مهرآباد، تکنسین های هواپیمایی کیش ایر نسبت به رفع نقص آن اقدام کردند و این پرواز ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه عازم فرودگاه رشت شد.
مسئول ایستگاه هواپیمایی کیش ایر در فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: این هواپیما با ۹۵ سرنشین از کیش عازم رشت بود، اما در فرودگاه مهرآباد ۲۰ نفر از این مسافران از ادامه مسیر انصراف دادند و بارهای آنها نیز تحویل شد.
اقتصام**۱۱۰۸*۲۰۲۵

انتهای پیام /*

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x