[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس – سپیده قاسمی؛ مسیح کشاورز در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس با بیان اینکه نیاز به ۵۰۰ میلیون دلار برای جبران کسری برنج در بازار داریم، اظهار کرد: این مبلغ برای جبران ۴۵۰ هزار تنی کسری برنج و تنظیم بازار این کالا ضروری است.

وی تاکید کرد: هر روز تاخیر در پرداخت ارز مورد نیاز برای واردات برنج می‌تواند نتایج بسیار منفی بر بازار این کالای اساسی با افزایش قیمت به ویژه در ایام نوروز داشته باشد.

کشاورز توضیح داد که کاهش عرضه توسط کشور مبدا واردات، نزدیک شدن به ایام ممنوعیت واردات در داخل کشور و سخت تر شدن تنظیم بازار با نزدیک شدن ایام نوروز از دلایلی است که ضرورت رفع سریعتر مشکل تخصیص ارز توسط بانک مرکزی به واردات برنج را نشان می‌دهد.

به گفته کشاورز؛ ادامه تاخیر در پرداخت ارز و رسیدن زمان ممنوعیت واردات موجب می‌شود که برنج وارداتی در بنادر تا رفع ممنوعیت بماند و این امر می‌تواند هزینه زیادی به همراه داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: بر خلاف سایر کالاهای وارداتی برنج به طور مستقیم وارد سفر مردم می‌شود و این موضوع لزوم اولویت تخصیص ارز به این کالا را نشان می‌دهد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها