[ad_1]

بر اساس گزارش روز جمعه خبرگزاری رسمی ‘آذرتاج ‘، در این دیدار همچنین درباره گسترش همکاری ایران و جمهوری آذربایجان در زمینه های ارتباطات و پست ، همراه با سایر کشورهای منطقه از جمله روسیه و ترکیه بحث و تبادل نظر شد.
مشارکت در اجرای پروژه های منطقه ای ، سرعت بخشیدن به روند تبادل تجربه ، تنظیم فرکانس های رادیویی در مناطق مرزی، گسترش همکاری در حوزه صنایع فضایی ، استفاده ایران از ظرفیت ماهواره های جمهوری آذربایجان و همکاری در حوزه اینترنت از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود .
همچنین تصمیم گرفته شد مسایل مورد مذاکره در این دیدار در جلسات کمیسیون بین دولتی همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان نیز بررسی شود .
قلی اف ،وزیر ارتباطات و فناوری های پیشرفته جمهوری آذربایجان در این دیدار ، با اشاره به برگزاری نمایشگاه و همایش بین المللی باکو تل ‘ Bakutel-2018” که چهارم تا هفتم دسامبر ( برابر ۱۳ الی ۱۶ آذر ماه ) در پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می شود، گفت: این نمایشگاه بستر مناسبی برای مشارکت شرکت های خصوصی ایران و آذربایجان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است .
آذری جهرمی نیز اعلام کرد که ایران با غرفه ملی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت .
خاورم ** ۳۳۷** ۱۵۷۹

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها