[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی هشدار داد: صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی در شرف نابودی قرار دارند و دولت باید هر چه سریع‌تر برای جلوگیری از این بحران اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، محمدرضا نجفی‌منش  با اشاره به کاهش تولید خودرو در هفت ماهه ابتدای امسال، اظهار کرد: بنابر آمار وزارت صنعت، از ابتدای سال تا کنون تولید خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۰درصد کاهش داشته و در صورت ادامه این روند امکان به صفر رسیدن میزان تولید، وجود دارد.

این فعال صنعت قطعه‌سازی تصریح کرد: نابودی این دو صنعت همان چیزی است که آمریکا قصد داشت انجام دهد ولی دولت نباید اجازه خوشحال شدن دشمن را بدهد.

نجفی منش به بیکاری ۷۰۰هزار نفر در پی نابودی صنعت خودروسازی هشدار داد و گفت: تا کنون نیز بسیاری از واحد‌های صنعتی ما تعدیل نیرو کرده‌اند، بنابراین کار از زنگ خطر گذشته و اکنون ما برای یک بحران جدی هشدار می‌دهیم.

او همچنین به موضوع آزادسازی قیمت اشاره کرد و افزود: شاید مقاومت دولت در برابر آزادسازی قیمت، واکنش مردم است اما دولت باید اطمینان داشته باشد که این موضوع هم مانع یک فاجعه بزرگ خواهد شد و هم بازار خودرو را آرام خواهد کرد.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی اضافه کرد: به طور حتم آزادسازی قیمت منجر به کاهش و تعدیل قیمت‌ها خواهد شد بنابراین دولت نباید نگران این موضوع باشد بلکه باید تمرکز خود را بر دو صنعت در حال مرگ بگذارد زیرا بعد از نابودی آن‌ها، ارائه راهکار نتیجه‌ای نخواهد داشت و به نوعی نوشدارو پس از مرگ سهراب است.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها