[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس،جمع کثیری از فعالان فرهنگی استان البرز با امضای طوماری خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام، نسبت به تصویب پیوستن به این معاهده هشدار دادند.

متن طومار به این شرح است:

“فلا تطع الکافرین و جاهدهم به جهاداً کبیراً (سوره مبارکه فرقان آیه ۵۲)

“…هیچ لزومی ندارد که ما برویم چیزهایی را که نمیدانیم تَه آن چیست یا حتّی میدانیم که مشکلاتی هم دارد، به‌خاطر آن جهاتِ مثبت و جنبه‌های مثبت، قبول بکنیم.. ” مقام معظم رهبری (۹۷/۳/۳۰)

اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

با احترام، امضا کنندگان ذیل بعنوان بخشی از فعالان فرهنگی و دغدغه‌مندان جبهه انقلاب اسلامی (از اقشار مختلف اعم از طلاب٬ فرهنگیان٬ قرآن پژوهان٬ سخنرانان٬ ذاکران و…) در استان البرز از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست می‌نمائیم با توجه به نظرات صریح رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با کنوانسیونهای پخت و پز شده در مجامع بین‌المللی  و لزوم قانونگذاریهای داخلی، از تصویب معاهدات خطرناک، پرهزینه و بی‌فایده پالرمو و cft که زمینه‌ساز نفوذ گسترده و آسیب‌رسانی جدی و غیرقابل‌جبران به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد، خودداری فرمایند.

با تجدید احترام”

* اسامی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر از امضا کنندگان این طومار به روابط عمومی گروه تجاری ققنوس واصل شده است.

انتهای پیام/*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها