هشدار به علاقه‌مندان کاشت مو !

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

رییس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه با اشاره به تعطیلی برخی مراکز غیرمجازی که در حوزه کاشت مو فعالیت داشتند، تاکید کرد: لازم است پیش از انجام چنین عملی افراد اطلاعات لازم در این خصوص را کسب کنند.

مصطفی گواهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراکزی که به صورت کلینیک کاشت مو در حال فعالیت هستند به طور طبیعی جزو زیرمجموعه‌های وزارت بهداشت به شمار می‌روند و بحث ترمیم مو مربوط به اتحادیه ما می‌شود.

وی ادامه داد: اما با این وجود با توجه به آنکه تمام افرادی که برای کاشت مو به کلینیک‌های مختلف مراجعه می‌کنند در نهایت برای اصلاح آن به آرایشگران مردانه مراجعه می‌کنند همکاران ما اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه داشته و می‌توانند درباره کیفیت خدمات مراکز مختلف نقطه نظرات کارشناسی خود را ارائه کنند.

رییس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه همچنین بیان کرد: لازم است با توجه به مخاطراتی که در این حوزه وجود دارد مردم توجه بسیاری به انتخاب کلینیک مربوطه داشته باشند چرا که طی این سال‌ها در موارد متعدد شاهد تعطیلی برخی از کلینیک‌ها بوده‌ایم که در این حوزه فعالیت نادرست آنها باعث آسیب دیدن مراجعان شده است.کاشت مو با سر ارتباط دارد و در موارد متعدد مشاهده شده که مراجعه به کلینیک‌های غیرمجاز مشکلات متعددی برای افراد ایجاد کرده است.

وی همچنین اظهار کرد: متاسفانه گاه مشاهده می‌شود که افراد بدون آنکه تخصصی در حوزه پزشکی داشته باشند تنها به طور تجربی اقدام به کاشت مو کرده و خود را متخصص عنوان می‌کنند در حالیکه وزارت بهداشت در صورت مواجهه با چنین مواردی قطعا با آنها برخورد خواهد کرد.

گواهی در عین حال یادآور شد: بحث ترمیم مو نیز در آرایشگاه‌های مردانه انجام می‌شود که این عمل با استفاده از انواع کلاه گیس‌ها و چسب صورت می‌گیرد که بر اساس جنس کلاه گیس، چسب و سایر مواد ممکن است قیمتی بین ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان تا سقف دو میلیون تومان داشته باشد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x