[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز آمار ایران، شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن در فصل بهار سال ۱۳۹۶ به عدد ۲۱۸.۶ رسید که نسبت به شاخص فصل قبل (۲۰۳.۱)، ۷.۶ و شاخص فصل مشابه سال قبل (۱۹۱.۵)، ۱۴.۱ درصد افزایش داشته است.

درصد تغییرات شاخص کل در چهار فصل منتهی به فصل بهار سال ۱۳۹۶ نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم تولید کننده کل بخش معدن) ۲.۷ است که نسبت به تورم چهار فصل منتهی به فصل زمستان ۱۳۹۵ (۴.۱- درصد)، افزایش داشته است.

در فصل مورد بررسی بخش «استخراج کانی‌های فلزی» بیشترین تاثیر را بر افزایش ۷.۶ درصدی شاخص قیمت بخش معدن داشته است.

شاخص قیمت در بخش «استخراج کانی‌های فلزی» با ۶.۹ درصد افزایش نسبت به فصل قبل از عدد۱۹۸.۳ به عدد ۲۱۲.۱ رسید. این افزایش بیش­تر تحت تاثیر افزایش ۲۰.۷ درصدی فعالیت‌ «استخراج سنگ مس» به وجود آمده است.

در فعالیت «استخراج سنگ مس»، شاخص قیمت در فصل بهار ۱۳۹۶ از رقم ۶۹.۰ به رقم ۸۳.۳ رسید که به این ترتیب نسبت به فصل قبل به میزان ۲۰.۷ درصد افزایش نشان داده است. افزایش مذکور به طور عمده ناشی از افزایش قیمت ماده معدنی «کنسانتره مس» است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب ها1 در هزار اتاق بازرگانیآدرس گمرک امام خمینیاتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایراناتاق بازرگانی مشترک ایران و عمانانتقال پول به کارت بانک ملیبانک صادرات 615بیشترین صادرات ایران به چینپروژه ی حمل و نقلپی پال در اصفهانپی پال کارتتجهیزات شبکه تهرانترخیص خودرو بندرعباسترخیص خودرو گمرک بوشهرترخیص کار سرخستعرفه واردات تجهیزات پزشکیتعرفه ی واردات خودروحقوق حمل و نقل هوایی و زمینیحمل بار از کانادا به ایرانحمل و نقل بین المللی ایرانحمل و نقل در صادراتحمل و نقل دریایی در جهانحمل و نقل مواد نفتیحواله ارز دولتیحواله دلار به ترکیهخرید اینترنتی چوب بستنیرهگیری مرسوله پستی معمولیروش واردات از چینسایت مشابه ebayصادرات الجزائرصرافي پارسيصرافی 110صرافی متینصرافی وحید ظفرصرافی یه قرونفروش تجهیزات ضد انفجارفروش عمده ابزار و یراقفریت بار از استرالیا به ایرانقوانین و مقررات گمرکیقيمت حواله يوروکارت بازرگانی فرم دالگروه ترخیص کالا جاویدگمرک پوشاکگمرک رازی کجاستگمرک لوازم آرایشیمزایا و معایب حمل و نقل هواییهزینه ترخیص خودرو اروندواردات ابزار دقیقواردات از دبیواردات ذرت خوراکیواردات لوازم جانبی موبایل از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها