هر چیزی که لازم است درباره پست هوایی چین بدانید {راهنمای ۲۰۲۱}

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

پست هوایی چین

آنچه در این محتوا میخوانید😃

در این مقاله از سایت گروه تجاری ققنوس به China Post Air یا پست هوایی چین اشاره می کنیم.

پست مرسوله به صورت هوایی یکی از سرویس های ارائه شده از سوی اداره پست چین می باشد. در این شیوه، مرسوله به سه روش به دست مشتری می رسد.

بیشتر بخوانید: ۵ فاکتور برای تشخیص نماینده سورسینگ قابل اعتماد در چین

این سه شیوه عبارت اند از:

  • China Post Air. مرسوله تماما به شیوه هوایی ارسال می شود و معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ روز کاری زمان می برد که به کشور مقصد برسد.
  • China Post SAL. در این شیوه، هر زمان که هواپیمایی برای پرواز وجود داشت، مرسوله به شیوه هوایی ارسال می شود. اما اگر هواپیما وجود نداشت، در عوض از شیوه حمل دریایی استفاده می شود. معمولا در این شیوه بین ۱۰ تا ۱۵ روز کاری زمان می برد که مرسوله به کشور مقصد برسد.
  • China Post Surface. در این شیوه، مرسوله تها به صورت زمینی و دریایی ارسال می شود. بدون شک، زمان ارسال در این شیوه بیشتر است و معمولا یک تا دو ماه زمان لازم است که مشتری مرسوله خود را دریافت کند. این شیوه اغلب به دلیل پایین بودن هزینه انتخاب می شود.

نرخ حمل و نقل در پست هوایی چین

از آن جایی که در این شیوه از حمل و نقل، ابعاد و وزن مرسوله اندازه گیری نمی شود، معمولا هزینه های ارسال کمتر است.

بیشتر بخوانید: سورسینگ کالا از چین – ۵ فاکتور قابل توجه {راهنمای ۲۰۲۱}

نحوه محاسبه هزینه در پست هوایی چین

هزینه حمل و نقل در این شیوه مشابه با شیوه سرویس ارسال اکسپرس {EMS} می باشد. به طور مثال، هزینه مرسوله طبق هر ۵۰۰ کیلوگرم بار محاسبه می شود.

پیش نیازهای ارسال مرسوله

در این قسمت به پیش نیازهای ضروری برای ارسال مرسوله به شیوه China Post Air Parcel اشاره می کنیم.

بیشتر بخوانید: ۸ راهبرد که قبل از وارد کردن کالا از چین باید بدانید

وزن مورد نیاز

وزن مرسوله باید بیش از ۲ کیلوگرم و کمتر از ۳۰ کیلوگرم باشد. البته حداکثر وزن مجاز برای ارسال به بعضی از کشورها ۲۰ کیلوگرم می باشد.

حداکثر اندازه

حداکثر اندازه هر کدام از ابعاد مرسوله باید مساوی یا بیش از ۱.۵ متر باشد. ارتفاع و محیط مرسوله نیز باید مساوی یا کم تر از ۳ متر باشد. حداکثر وزن نیز باید ۳۰ کیلوگرم باشد.

حداکثر اندازه هر کدام از ابعاد مرسوله باید مساوی یا بیش از ۱.۰۵ متر باشد. ارتفاع و محیط مرسوله نیز باید مساوی یا کمتر از ۲ متر باشد. حداکثر وزن نیز باید ۲۰ کیلوگرم باشد.

بیشتر بخوانید: عمده فروشی : با این ۷ وب سایت برتر عمده فروشی چینی آشنا شوید

پست هوایی

معایب پست هوایی چین

زمانی که از این سرویس استفاده می کنید، به سختی می توان از آخرین وضعیت مرسوله در وب سایت چین مطلع شوید.

از این رو، با دقت نمی توان زمان دریافت مرسوله را تخمین زد و دقت رهگیری کاهش می یابد.

سخن آخر

باید به این نکته توجه کنید که ارسال هوایی مرسوله تنها برای مرسوله های بزرگ و با وزن کم مناسب است.

اگر قصد ارسال مرسوله هایی با حساسیت زمانی یا مرسوله های ارزشمند را دارید، بهتر است که از یکی از دو شیوه دیگر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: واردات از چین ؛ حمل دریایی یا هوایی؟ {راهنمای جامع ۲۰۲۱}

گروه تجاری ققنوس

شرکت بازرگانی بین المللی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه با نام تجاری گروه تجاری ققنوس با بیش از ۸ سال سابقه فعالیت در حوزه تجارت خارجی و حمل و نقل بین المللی اعم از هوایی، دریایی و زمینی و سایر خدمات نظیر ترخیص کالا، حوالجات ارزی، خرید از سایت های خارجی، سرویس های درب به درب (DDP)، پست اکسپرس توانسته است میزبان بسیاری از تجار ایرانی و واردکنندگان کالا و صنایع کشور طی این مدت باشد.مشاوره صحیح و حرفه ای ،ضمانت بهترین قیمت و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب ضمن ارائه سرویس سه اصل اولیه است که گروه تجاری ققنوس از نخستین روز تاسیس سعی کرده به ان پاینبند باشد و با رعایت این سه اصل توانسته به لطف مشتریان وفادار خود پس از ۸ سال فعالیت همچنان اقدام به ارائه خدمات به مشتریان جدید و سابق خود بنماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x