هدفمندسازی یارانه‌ها هدفمند شود!

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

رئیس شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: امیدواریم دولت دوازدهم با هدفمند کردن طرح هدفمندسازی یارانه‌ها به واحدهای تولیدی کمک کند زیرا با هدفمندسازی صورت گرفته صنایع ما در حال نابودی است.

به گزارش ایسنا، وکیلی امروز در مراسم امضای قرارداد چهارجانبه برای نوسازی بخشی از ناوگان حمل و نقل فرسوده باری اظهار کرد: با هدفمندسازی یارانه‌ها برخی از واحدهای تولیدی از چرخه تولید خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه با هدفمندسازی صورت گرفته برخی از صنایع ما در حال نابودی است، خاطرنشان کرد: بنابراین باید با هدفمند کردن این طرح به واحدهای تولیدی کمک کنیم.

رئیس شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت ادامه داد: قانون به وزارت نفت اجازه داده که سالانه تا سقف ۱۰۰ میلیون دلار برای طرح‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت هزینه کند.

وکیلی با بیان اینکه سقف تسهیلات برای نوسازی هر دستگاه کامیون فرسوده ۶۰ هزار دلار است، خاطرنشان کرد: با این حال با تسهیلات بسیار گرانی که بانک‌ها در اختیار تولید و مصرف‌کننده می‌گذارند، بعید است بتوان قدم‌های جدی در حوزه تولید برداشت.

او خاطرنشان کرد: با هدفمندسازی یارانه‌ها برخی از واحدهای تولیدی از چرخه تولید خارج شده‌اند زیرا واحدهای تولیدی در آن شرایط مجبور به افزایش بهره‌وری هستند که رشد بهره‌وری نیز در گروی استفاده از فناوری جدید  است و فناوری جدید نیز باید از طریق منابع مالی تامین شوند.

وی خاطرنشان کرد: اما متاسفانه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری با پول گرانی که در اختیار تولیدکنندگان می‌گذارند، صنایع عقب‌نشینی کرده و تعطیل می‌شوند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x