هدایای ویژه رایتل در الکامپ

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، این اپراتور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ با هدایای متنوع و ارزشمند، تخفیف‌های استثنایی و معرفی خدمات جدید و آخرین فناوری‌های ارتباطی از ۳۰ تیر تا ۲ مرداد ماه ۹۶ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، میزبان دوستداران فناوری اطلاعات است.

    گفتنی است نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می شود.

    رایتل به منظور قدردانی از بازدیدکنندگان در زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ، هدایایی برای آن دسته از افرادی که قصد دارند به خانواده رایتل ملحق شوند در نظر گرفته است.

    بر این اساس بازدیدکنندگان از نمایشگاه الکامپ می‌توانند با ارایه کارت ملی و تلفن هوشمند یا تبلت خود، سیم کارت دیتای رایگان رایتل را با بسته آغازین و انجام تنظیمات، در دستگاه خود دریافت کرده و از امکانات این سیم کارت بهره مند شوند.

    همچنین تمامی بازدیدکنندگان از غرفه‌های رایتل می‌توانند سیم‌کارت دیتا را با امکان انتخاب مودم‌های (۳G/4G) تا ۵۰ درصد تخفیف به همراه بسته آغازین بلند مدت خریداری کنند. همچنین امکان خرید سیم‌کارت اعتباری رایتل با بسته آغازین ویژه (سه ماه مکالمه رایتلی نامحدود و ۱۵۰۰ مگابایت اینترنت رایگان) با ۷۵ درصد تخفیف نیز فراهم است. 

    علاوه بر این مشترکین فعلی رایتل می‌توانند با مراجعه حضوری به غرفه‌های رایتل، بسته‌های مصرفی اینترنت را با ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند. 

    گفتنی است در بازه زمانی برگزاری نمایشگاه، طرح ۱۸ سالگی نیز با هدایای بسته آغازین ویژه این طرح که در ۶ دوره ۳۰ روزه قابل استفاده است ارایه می‌شود. هدایای بسته آغازین شامل سیم‌کارت اعتباری، ۶ ماه تماس و پیامک درون شبکه، ۱۲۰۰مگابایت اینترنت رایگان و یک سیم‌کارت هدیه است.

    شایان ذکر است این هدیه فقط یک بار به افراد واجد شرایط اهدا خواهد شد.

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    Source link

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نظرات کاربران

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x