[ad_1]

حمیدرضا عظیمیان گفت:فولاد مبارکه در حال حاضر به تنهایی ۵۰ درصد فولاد مورد نیاز کشور را تولید می‌کند.

گروه کشت و صنعت روابط عمومی گروه تجاری ققنوس : به گفته عظیمیان ، سال گذشته در سه مجموعه مبارکه، سبا و هرمزگان در مجموع هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تن فولاد تولید و امسال این میزان به ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه کشورهای هدف صادراتی فولاد ایران آسیای دور، میانه و اروپا هستند، اظهارداشت: متاسفانه در اثر تحریم ها و محدودیت های بین المللی مشکلاتی بر سر راه صادرات فولاد کشور ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: برای رفع این مشکلات و چالش ها تلاش های زیادی از مسیرهای مختلف در حال انجام است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که برای افزایش سهم ایران در بازار فولاد در شرایط تحریم چه برنامه ریزی دارید، افزود: برای حفظ بازار صادراتی فولاد در خارج از کشور تلاش ها و رایزنی های زیادی در حال انجام است بنابراین اگر مشکلی در انتقال ارز وجود داشته باشد برای رفع این مسئله می توان ارز حاصل از صادرات را برای تامین قطعات یدکی و تجهیزات مورد نیاز استفاده کرد.

عظیمیان در خصوص قیمت گذاری فولاد نیز به رادیو اقتصاد اذعان داشت: این قیمت گذاری روند شفافی دارد و هر دو هفته یکبار در تالار بورس فلزات کشف قیمت می شود.

وی در ادامه یادآورشد: تولید کنندگان فولاد ملزم به این هستند که براساس قیمت مکشوفه در بورس، کالای خود را به بازار عرضه کنند.

بیشتر بخوانید :  تاثیر حراجی و پیش فروش سکه بر بازار چه بود؟

رادیو اقتصاد 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها