[ad_1]

دلار آمریکا از شروع سال جدید تاکنون یکی از با ثبات‌ترین و کم نوسان‌ترین دوره‌های زمانی خود را در یک سال اخیر پشت سر گذاشت به طوری که در این بازه زمانی تنها ۳۶ تومان نوسان قیمت داشته است.

به گزارش ایسنا، ‌ بررسی روند نرخ دلار از ابتدای امسال تاکنون نشان از ثبات نسبی این ارز دارد به گونه‌ای که دلار از شروع سال جدید تا اوایل خرداد ماه در کانال ۳۷۰۰ تومان در نوسان است. این میزان تغییر و نوسان در این دوره زمانی و در حدود ۷۰ روز گذشته یکی از باثبات‌ترین دوره‌ها در یک سال به حساب می آید.

دلار که در سه ماهه پایانی سال گذشته با روند صعودی مواجه شد و حتی در آستانه ۴۰۰۰ تومان قرار گرفت با نزدیک شدن به آخر سال و بعد از آن در شروع سال جدید از شدت نوسان آن کم شد و به کمتر از ۳۸۰۰ تومان رسید و تاکنون در کانال ۳۷۰۰ تومان باقی مانده است.

دلار آمریکا با قیمت ۳۷۴۸ تومان در نخستین روز فروردین ماه عرضه شد در ادامه فروردین با حرکت صعودی به ۳۷۶۶ تومان رسید. در روزهای بعد به ۳۷۵۳ تومان کاهش یافت بعد از آن در روزهای پایانی با روند صعودی به ۳۷۶۰ تومان رسید و در آخرین روز ماه با حرکت نزولی ۳۷۴۸ تومان در بازار عرضه شد.

اما دلار در روزهای نخست اردیبهشت ماه حرکت خود را با نرخ ۳۷۴۹ تومان آغاز کرد. پس از آن در روزهای بعد به ۳۷۶۰ تومان رسید. در ادامه و در میانه‌های ماه قیمت دلار به ۳۷۷۳ تومان رسید که بالاترین قیمت برای این ارز در اردیبهشت ماه بود.

بیشتر بخوانید :  واکنش مناطق آزاد به بخشنامه ترانزیت کالاهای گروه ۴

پس از آن و در ۱۰ روز پایانی ماه حرکت نزولی در کانال ۳۷۰۰ تومان بار دیگر شروع شد و ابتدا به حدود ۳۷۵۰ تومان و در نهایت در تاریخ ۳۱ اردیبهشت به ۳۷۴۰ تومان رسید که حداقل قیمت دلار در دومین ماه سال جاری بود.

همچنین در سومین ماه سال جاری دلار شیب کاهشی دلار ادامه یافت و به حدود ۳۷۳۷ تومان رسید. در مجموع بررسی نرخ دلار از شروع سال تا کنون نشان می‌دهد که این ارز  در این مدت ۳۶ دلار نوسان داشته است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاbattlefield 3 خرید اینترنتیاخبار گمرک بندر عباسارسال پول به قبرسبانک صادرات 883بیت کوین و فراماسونریپژوهشکده حمل و نقلپژوهشکده حمل و نقل هواییپست اکسپرس Fedexپست سریع تی پی جیپيگيري كارت بازرگانيترخیص خودرو از گمرک بندرعباسترخیص کار حق العمل کارترخیص کار گمرک سهلانترخیص کالا و امور گمرکیجرایم کارت بازرگانیحساب مستر کارتحمل خرده بارحمل و نقل بین المللیحواله یک میلیون دلاریخدمات خرید از آمازونخرید اینترنتی ژتون پوکرخرید اینترنتی ژل حجم دهنده لبخرید اینترنتی ویندوز 7 نسخه 2013خرید بلیط خارجخرید به دلارخرید و فروش لیوان یکبار مصرفدانلود پی پال برای اندرویدرهگیری مرسوله کارت پایان خدمتسایت فروشگاه ebayسایت گمرک یزدشرکت حمل و نقل بین المللی فرایندصادرات زهر عقربفریت بار هواییقوانين گمركي ايرانقوانین پست بین المللیقوانین گمرک ایرانقیمت حواله دلار امروزکارت بازرگانی تبریزکارگران مشغول کارندگابریل کارگوگمرک غرب تهران تلفنمسترکارت به نام شخصنمایندگی پست اکسپرسهزینه مستر کارتهلدینگ حمل و نقل غدیرهمایش حمل و نقل هوایی و آسیب شناسی و چالشهاواردات باتری خودروواردات لوازم تحریر از چینواردات ماشین آلات صنعتی از چینواردات و فروش خودرو

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها