[ad_1]

حسن محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اظهارات مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران اظهار کرد: انبوه‌سازان به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای در مباحث مربوط به ساختمان سازی خودشان در طراحی، ساخت و ساز،  فروش و…را انجام می دهند. این‌که انبوه سازان کجا اقدام به ساخت و ساز می کنند به ضوابط شهرداری برمی گردد که مطابق با آن مجوز می دهند.

وی ادامه داد: شهرداری ها هم قائدتا در این زمینه با شورایعالی معماری و شهرسازی هماهنگ بوده و ساخت و سازها را با طرح  های تفصیلی تطبیق می دهند.

وی با اشاره به سخنان معاون آخوندی درباره ساخت وساز انبوه سازان در باغات تصریح کرد:در هر اقتصاد آزادی مردم در جهت منافع اقتصادی خودش حرکت می کنند، وقتی  ساخت و سازها به سمت نقاط خوب و تراکم فروشی هدایت می شود طبیعی است عده‌ای از این مسئله استقبال  کرده و برای ساخت و ساز مجوز می‌گیرند.

عضو انجمن انبوه سازان با طرح این پرسش  که مشکل عدم نوسازی بافت های فرسوده کجا بوده، اظهار  کرد: مشکل بافت های فرسوده در عدم ورود ما (انبوه سازان) به این حوزه نیست، مشکل بافت های فرسوده  عدم تصمیم‌گیری دولت در این بخش  طی ۱۰ سال اخیر است.

محتشم با یادآوری اینکه بر اساس مصوبه  مجلس باید سالانه ۱۰درصد بافت های فرسوده نوسازی می شد، افزود: چنانچه دولت مطابق این مصوبه انجام می شد، این میزان یافت فرسوده در کشور نداشتیم.

وی با تاکید بر این کا عملکرد نامناسب دولت و عدم تصمیم‌گیری برای نوسازی این بافت‌ها باعث شده تا کل نوسازی بافت فرسوده حدود ۱۰ درصد طی ۱۰سال اخیر باشد، گفت: متاسفانه در مدت مذکور بیشتر از  ۱۰ درصد بافت فرسوده در کشور  ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید :  تخم مرغ وارد می‌شود +سند

 عضو انجمن انبوه سازان تهران با اشاره به ایجاد ستاد توسعه بازآفرینی شهری متشکل از  اکثر وزارتخانه، بانک مرکزی و مقامات بلند پایه مملکتی، بیان کرد: در عمل می‌بینیم این ستاد در حیات دو ساله خود در حال حل شدن در بروکراسی اداری است و فقط یک صندوق تشکیل شده و با سرمایه ۱۰ میلیارد تومان تشکیل شده که این میزان سرمایه کارایی ندارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران و نیوزیلندانتقال پول به حساب paypalانتقال پول به حساب مهربانک صادرات خ ولیعصربانکدار ی صادراتپست سريع بين الملليتبدیل بیت کوین به دلارترخیص کار پیرانشهرترخیص کالا از گمرکتعرفه ی گمرکیحمل بار ونکحمل هوایی از چین به ایرانحمل و نقل عمومی منطقه 22خرید ابزار پیش ساختهخرید ابزار خودروخرید اینترنتی 4050خرید چینی لمونژخرید خط تولید دست دومخرید خط تولید سوسیسخرید مستر کارت حضوریخرید و فروش اینترنتی سهامدر حمل بار غصه اتراهنمای واردات کالا از چینسایت Ebay ایرانسایت بیت کوین روسیشرکت حمل و نقل بین المللی سعادت سرعتصادرات ثروت انسانیصادرات زعفران به ترکیهصادرات سوسک به چینصادرات فلسطينصادرات لوبیاصادرات و ترخیص کالاصادرات یونجهطرح جامع حمل و نقل هواییقانون قابل اجرا در حمل و نقل هواییقانون واردات از چینکارت بازرگانی خانواده شهداکارت بازرگانی شیرازکارت عضویت بازرگانیگمرک غرب تهران تلفنمجوز ترخیص کالامستر کارت پستهر بیت کوین چند دلار استهمایش بین المللی حمل و نقل ریلیواردات بذرواردات داروواردات فلشواردات قطعات از دبیواردات مصالح ساختمانی از دبیواردات موز

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها