[ad_1]

وزیر جهاد کشاورزی گفت: صحبت‌هایی درباره حضور من در دولت بعدی انجام شده است، ولی تصمیم نهایی با رئیس جمهور است.

به گزارش ایسنا، محمود حجتی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا در دولت بعدی حضور دارد یا خیر؟ اظهار کرد: صحبت‌هایی با من شده و من تابع نظر رئیس جمهور هستم.

وزیر جهادکشاروزی درباره اجرای طرح احیای جنگل‌ها و مراتع گفت: مصوبه‌ای در این‌باره اوایل دولت یازدهم ابلاغ و اجرا شده و در برنامه ششم توسعه هم مصوبه‌ای وجود دارد که هر نوع بهره‌برداری از جنگل متوقف شود. در این راستا قراردادهایی که به اتمام رسیده به هیچ وجه تجدید نشده است و همکاران من از خرداد ماه با طرف قراردادهای در حال اجرا مذاکره می‌کنند تا به نتیجه ختم پیمان برسند. ماهانه ۱۰، ۱۵ قرارداد خاتمه می‌یابد و تاکنون بیش از ۵۰ درصد قراردادها منتفی شده است و تا آخر سال هم این موضوع صد درصد محقق می شود.

حجتی در مورد گلایه برخی از تولیدکنندگان کود نسبت به واردات این محصول اظهار داشت: ما نمی توانیم بگوییم هیچ کودی وارد نشود . بعضی از کودهای تولید شده در داخل کشور مشکلاتی دارند که باید مراحل ثبت و استاندارد سازی آنها حل شود. آن بخش از تولیدکنندگان که این مرحله را طی کرده اند مورد حمایت ما قرار گرفته اند و سایر تولید کنندگان نیز باید این مراحل را طی کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب ها1 در هزار اتاق بازرگانیآمار واردات 93اتاق بازرگانی بندرعباساسکریلکس دانلودانتقال پول به حساب شباایرلاین اماراتپست پیشتاز اکسپرسپیگیری مرسوله در پستتاریخچه سایت آمازونتبدیل وب مانی به بیت کوینتجهیزات شبکه جدیدترخیصکار گمرک بندرعباسثبت شركت حمل و نقل بين الملليحمل بار وانتحمل و نقل درياييحمل و نقل سبزحمل و نقل هوایی چیستحمل و نقل هوشمندخرید ابزار نجومیخرید اینترنتی 3تارخرید اینترنتی عینک طبیخرید اینترنتی غذا در شیرازخرید خط تولید پاستیلخرید خط تولید ظروف یکبار مصرفخرید قطعات الکترونیک از چینخرید قطعات موبایل از چینرهگیری مرسولات ایران خودروروش خرید از سایت علی باباروش خرید دلارصادرات ایران به کاناداصرافی سرمایهصرافی مشهدفروش ابزار ژله تزریقیفروش خط تولید زغال قالبیفروش دلار در فرودگاه امام خمینیفروشگاه علی اکسپرسفریت بار پگاسوسقوانين گمركي تركيهقوانین جدید گمرک خودروقوانین گمرک فرودگاهقیمت حمل بار هوایی داخلیکارگو ترمینالمراحل ترخيص خودرو از گمركمستر كارت مشهدمستر کارت خالینحوه خرید از سایت خارجینرخ حواله یوان چینواردات خودرو بالای 2500 سی سیواردات خودرو حقیقییادگیری صادرات و واردات

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها