نظام بانکی و راه هایی برای مقابله با تحریم ها

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: نظام بانکداری ایران به دنبال احتمال افزایش تحریم های ظالمانه آمریکا برعلیه کشور درصدد تدوین راهکارهایی برای کاهش آسیب های این موضوع است و برهمین اساس امسال نمایشگاه ایران تراکنش با شعار «تراکنش برعلیه تحریم» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، همزمان با احتمال افزایش تحریم های ظالمانه آمریکا بر علیه کشور از اواسط آبان ماه فعالان بانکداری الکترونیک به دنبال یافتن راهکارهایی برای کاهش آسیب های این تحریم ها هستند و بر همین اساس قرار است چهارمین دوره نمایشگاه ایران تراکنش با شعار تراکنش علیه تحریم ها برگزار شود.
در همین پیوند «محمدمراد بیات» مدیرعامل مرکز فابا (مرکز فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک) در جمع خبرنگاران گفت: شعار «تراکنش علیه تحریم ها» که برای چهارمین دوره این نمایشگاه انتخاب شده با توجه به موقعیت خطیر کشور در ماه‌های اخیر و با توجه به هدف نمایشگاه تراکنش ایران برای کاهش فشار بر کسب و کارها و ایجاد رونق و امید در صنعت بانکداری و پرداخت بوده است.
وی افزود: تلاش می شود تعامل و همدلی در صنعت بانکداری و پرداخت به نمایش درآید زیرا تراکنش در دل خود به معنای تعامل و در مقابل آن، تحریم به معنای تقابل است، نمایشگاه تراکنش ایران با انتخاب این شعار به دنبال ترویج تعامل و گفت‌وگو در بخش‌های مختلف، چه در داخل و چه در خارج از کشور است.
به گفته این فعال صنعت بانکداری الکترونیک، تحریم‌های یک جانبه آمریکا نه تنها دو صنعت کلیدی نفت و بانکداری ایران که عزت ملی ما را نشانه رفته است و حضور پر شور فعالان صنعت بانکداری و پرداخت در این رویداد می‌تواند نشان ‌دهنده عزم جدی و مسئولیت ‌پذیری آنها برای مدیریت خردمندانه در دوران تحریم‌ها باشد.
بیات ادامه داد: بدون شک کسب‌ و‌کارهای مسئولیت‌ پذیر ازاین فرصت برای نمایش پیشرفت‌ها، توانمندی‌ها و نوآوری‌های خود استفاده خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: چهارمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران از ۲۲ تا ۲۴ آبان ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفت‌وگو با موضوع اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال برگزار می شود.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x