نظارت بهداشتی بر آبزیان صادراتی استان بوشهر افزایش یافت

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بازیار صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه تولید و پرورش و صادرات آبزیان دارای جایگاه ویژه‌ای است و نظارت در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای سرعت‌بخشیدن به روند اجرایی صادرات، اضافه کرد: روند اداری و فرآیند درخواست صادرات توسط متقاضیان از طریق سامانه ملی پکپارچه قرنطینه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

بازیار با اشاره به اینکه نظارت بهداشتی – قرنطینه‌ای برای صادرات ۱۸ هزار و ۹۶۰ تن انواع آبزی تازه و منجمد در سال گذشته انجام شده است، بیان کرد: این نظارت‌ها برای ۱۳ نوع آبزی خوراکی و غیرخوراکی و لابستر انجام شد.

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به افزایش ۷.۵ درصدی میزان نظارت‌ها در سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال قبل، تاکید کرد: شاهد افزایش ۲۲ درصدی گواهی‌های بهداشتی صادر شده هستیم.

وی با اشاره به صدور محصولات آبزیان استان بوشهر به کشورهای آسیای جنوب شرقی، کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه خلیج فارس، ادامه داد: ۴۵۲ مورد نمونه‌برداری از محموله‌های صادراتی انجام شد.

بازیار از انجام هزار و ۵۵۷ مورد بازدید بهداشتی و نظارت قرنطینه‌ای در سال گذشته خبر داد و افزود: دو هزار و ۷۱۲ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی بر روی محموله‌ها انجام شد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x