نشست ویژه بازرگانان خارجی فرش دستباف

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فرش ایران ؛ در این نشست بیش از ۵۰ نفر از بازرگانان فرش ایران در خارج کشور به بیان نظرات و دیدگاه های خود برای بهبود و توسعه تجارت فرش ایران پرداختند.

براساس این گزارش مباحثی همچون لزوم توجه به سلیقه و نیاز مشتریان، در نظر گرفتن تنوع قیمتی فرش برای سطوح مختلف مشتریان، لزوم عدم تمرکز و تاکید بر ریزبافی، توجه به اندازه های متناسب با معماری و فرهنگ زندگی زندگی مشتریان در بازار های هدف، پرهیز از تکرار و درجازدن در طرح و نقش و رنگ بندی، لزوم دعوت از طراحان و دکوراتورهای خارجی برای حضور در ایران، و بازدید از نمایشگاه‌های ایرانی، تاکید بر لزوم پاسخ دهی مناسب و به موقع به سفارش های خارجی، انجام فعالیت های فرهنگی در بازارهای هدف در کنار فعالیت تجاری و … از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این هم اندیشی رییس مرکز ملی فرش ایران، معاون توسعه صادرات کالا و خدمات و مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی، معدنی سازمان توسعه تجارت حضور داشتند.

مودودی، معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: متاسفانه رابطه ی فروشنده و تولیدکنند متصل نیست و لازمه ی شکل گیری فرایند تولید مدیریت زنجیره ای است تا مدیریت به درستی شکل گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از ملزومات مدیریت صحیح و کاربردی و توسعه صادرات شناخت سلیقه بازار است که باید در این راستا هدفمند حرکت کرد افزود: بازار فرش دستباف دنیا در دست ایران است اما باید موانع را تا حدودی کاهش داد و با برند سازی و ارزش گذاری بازار را حفظ و توسعه داد.

در ادامه مسعود کمالی اردکانی، مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی، معدنی سازمان توسعه تجارت ایران بیان کرد: برای حفظ و ارتقای اصالت فرش ایرانی، فعالان حوزه ی فرش باید در جهت نوآوری در طرح و رنگ نقشه گام بردارند.

ایران در ۲۰ کشور نماینده تجاری دارد و سازمان توسعه ی تجارت پذیرای طرح های جدید و مدرن از تجار خارجی خواهد بود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x