[ad_1]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، رئیس اتحادیه نانوایان سنتی استان تهران اعلام کرد: اکنون در حال بررسی نرخ‌های جدید نان سنتی در استان تهران با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش حداکثر ۱۵درصدی قیمت‌ها هستیم و به محض نهایی شدن، قیمت‌های جدید نان در این استان اعلام خواهد شد. قاسم زراعتکار‌ با اشاره به اینکه نرخ‌های مذکور هنوز نهایی نشده است، افزود:

نرخ جدید نان سنتی در استان تهران از امروز(ابتدای آذر ماه) اجرایی نخواهد شد و به محض نهایی شدن، زمان اجرای آن به نانوایان سنتی اعلام و ابلاغ خواهد شد. اما دبیر ستاد تنظیم بازار کشور دیروز اعلام کرد: قیمت نان طبق برنامه از امروز (اول آذر) نهایتا تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد اما قیمت آرد برای نانوایی‌های سنتی ۶۶۰ تومان و نانوایی‌های صنعتی همان ۹۰۰ تومان سابق است و افزایش قیمت نان تأثیری در قیمت آرد ندارد. محسن بهرامی ارض اقدس‌ در حاشیه نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران افزود:

اکنون برخی افراد نان را به قیمت بالا می‌خرند به‌طوری که نرخ مصوب نان سنگک ۸۲۰ تومان است اما با افزوده شدن کنجد با قیمت کمتر از ۱۵۰۰ تومان عرضه نمی‌شود و نان بربری نیز با وجود نرخ۵۵۰ تومانی، در شهر تهران با قیمت کمتر از هزار تومان فروخته نمی‌شود.

    قیمت جدید نان در تهران از شنبه هفته آینده

رئیس اتاق اصناف کشور ‌ اعلام کرد: نرخ جدید و وزن نان در استان تهران هنوز به نانوایان ابلاغ نشده و هرگونه افزایش قیمت نان طی این هفته غیرقانونی خواهد بود. علی فاضلی با بیان اینکه تغییر نرخ نان در استان تهران به هفته آینده موکول می‌شود، به ایسنا گفت: مقرر شده در استان‌های مختلف با نظر استاندار و در استان تهران زیرنظر اتاق اصناف شاهد افزایش حداکثر ۱۵ درصدی قیمت نان باشیم و پس از بررسی‌های لازم روی وزن چانه خمیر نان، قیمت قطعی آن تا روز شنبه هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید :  پرداخت کامل سود سهام عدالت دهک‌های پایین در دهه فجر

    ثابت ماندن وزن چانه خمیر

رئیس انجمن آردسازان نیز اعلام کرد: براساس توافقی که با دولت صورت گرفته، قرار است زیان انباشته کارخانه‌های آردسازی از شهریور پارسال به‌صورت نقدی یا تأمین گندم به جای آن پرداخت شود که با این روند افزایش قیمت آرد را نخواهیم داشت. محمدرضا مرتضوی در حاشیه مراسم چهاردهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران، افزود: بنابر این توافق به ازای هر تن، ۷۰هزار تومان ضرر محاسبه و به آردسازان پرداخت می‌شود. به گفته وی، با مصوبه افزایش قیمت نان تا سقف ۱۵درصد، در ابتدا صحبت از کاهش وزن چانه‌های خمیر نان شد، اما این اتفاق به صلاح نبود و در نهایت افزایش قیمت نان مصوب شد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی بندرعباساتاق بازرگانی جزیره کیشاتاق بازرگانی عراق در تهراناتاق بازرگانی کرمانانتقال پول به ترکیهبیت کوین پرشین تولزبیت کوین درامدترخیص کار اصفهانتعرفه واردات خودرو 1393حمل دریایی قیرخرید ابزار شیشه بریخرید ابزار کارگاهیخرید از چین تحویل در ایرانخرید از طریق ebayخرید اینترنتی طلای دست دومخرید اینترنتی ظرف غذای کودکخرید اینترنتی همراه اولخرید تجهیزات جوشکاریخرید دلار از بانکخرید کالای شما از خارجروش خرید از آمازونسامانه ثبت وارداتسایت جنگل امازونستاد ترخیص خودرو خیابان زنجانصادرات طلای ایرانصرافی خ دولتصنعت حمل و نقل هوایی ایرانفریت بار هواپیمایی اماراتفلتر كوين بيت لحمقوانین گمرک ایرانقوانین گمرک برای واردات ماشینقوانین گمرکی قزاقستانقوانین و مقررات امور گمرکیکارگو پرشینکسب 1 بیت کوینگمرک قممستر کارت دائمینحوه خرید اینترنتی از خارج کشورنحوه ی ترخیص کالاهر بیت کوین چند دلارهزینه ترخیص کالا از دبیواردات 93واردات تجهیزات الکترونیکواردات خودرو شرکت گلستانواردات غذای گربهواردات لباس از چینواردات لوازم جانبی موبایل از چینواردات ماشین الات سنگین از دبیواردات میوه به ایرانوب مانی کارت

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها