نرخ خرید تضمینی گندم پاسخگوی کشاورزان نیست

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

  • [ad_1]

    روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: نماینده مردم بروجن در مجلس خطاب به وزیر جهادکشاورزی خواستار تدبیر مناسب تر وی برای افزایش قیمت خرید تضمینی گندم شد و گفت: قیمت فعلی هرگز پاسخگوی کشاورزان نیست.

    به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، خدیجه ربیعی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرای جهادکشاورزی و نیرو متذکر شد: به دلیل عدم تدبیر و مدیریت در تامین و توزیع آب برای کشاورزان و باغداران خسارت سنگینی به مردم روستای آورگان وارد شده است. درختان با بیش از ۱۰۰ سال خشک شده است و نیازمند اقدام فوری در جهت جلوگیری از خسارت بیشتر به این مناطق است.

    این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکری به رییس‌جمهور و وزیر نیرو، گفت: طرح آبرسانی بن – بروجن از تعهدات دولت یازدهم به مردم استان چهارمحال و بختیاری است اما به دلیل تامین نشدن اعتبارات لازم پیشرفت ناچیزی داشته است. آقای وزیر مردم همچنان منتظر احقاق حقشان از پروژه ونک هستند.

    نماینده مردم بروجن در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: با وجود مکاتبات متعدد جاده‌های شهرکرد همچنان نامناسب است.

    [ad_2]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نظرات کاربران

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x