[ad_1]

اقتصادآنلاین – سپیده قاسمی؛ در هفته مورد بحث درمیادین زیر نظر شهرداری دو میوه نارنگی و انار عرضه کمی داشت اما سایر اقلام میوه و سبزی تازه که تعدادی از آنها از نظرکیفی در مقایسه با سایر میوه  فروشی ها متفاوت بودند به میزان کافی و به نرخ مصوب سازمان میادین میوه و تره بار عرضه گردید. در میوه فروشی های سطح شهر که اقلام میوه و سبزی تازه عرضه می شد در گروه میوه های تازه بهای تمام اقلام این گروه بین ۴.۴ درصد تا ۲۸.۴ درصد افزایش داشت و در گروه سبزی تازه با وجود کاهش ۲۶.۵ درصدی قیمت کدو سبز بهای سایر اقلام این گروه بین ۳.۰ تا ۲۴.۶ درصد افزایش یافت.

گزارش هفتگی متوسط قیمت بانک مرکزی نشان می دهد مرغ و تخم مرغ با کاهش قیمت ۴.۰ و ۲.۲ درصدی بیشترین کاهش قیمت را در بین کالا و خدمات مصرفی داشت و پس از چند هفته افزایش صعودی قیمت، روند کاهشی را تجربه کرد. همچنین برای شکر با ۲.۴ درصد و قند با ۱.۹ درصد بیشترین کاهش قیمت در بین محصولات مصرفی پس از مرغ و تخم مرغ ثبت شد. لبنیات و چای خارجی با ۰.۲ و ۰.۴ دو محصول دیگری بود که در هفته مورد بحث با کاهش قیمت رو به رو شد، بطوری که در گروه لبنیات بهای کره پاستوریزه معادل ۲.۴ درصد نسبت به هفته مشابه ماه قبل کاهش داشت.

اما در این هفته گوشت گوسفند معادل ۰.۳ و گوشت تازه گاو گوساله معادل ۰.۲ درصد افزایش داشت و در گروه حبوب نیز شاهد افزایش ۰.۱ درصدی در قیمت ها بودیم، هر چند در این گروه قیمت عدس و لوبیا بدون تغییر بود و بهای لوبیا چشم بلبلی ۰.۱ درصد و لوبیا سفید ۰.۴ درصد کاهش داشت اما سایر حبوب بین ۰.۳ تا ۰.۴ درصد افزایش قیمت داشت.

بیشتر بخوانید :  اعتراض جلیقه زردها فاجعه‌ای برای اقتصاد فرانسه است

در هفته مورد بررسی با وجود افزایش قیمت برنج وارداتی غیر تایلندی معادل ۰.۵ درصد در مجموع قیمت دو کالای مهم مصرفی برنج و روغن نباتی ، ثابت بود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی+کلاسهای آموزشیاخبار گمرک بوشهراخذ مجوز ترخیص کالااموزش واردات از چینبانک صادرات 616بنیانگذار سایت آمازونپی پال یوروپیگیری پست اکسپرسپیگیری مرسوله رایتلترخیص کار روغن موتورترخیص کار گمرک فرودگاه امامثبت نام کارت بازرگانی زاهدانحمل و نقل بین المللی کالاحمل و نقل طباطباییحمل و نقل لندنحمل و نقل مرکبحمل ونقل هوایی چیستخرید اینترنتی ال 90خرید اینترنتی قرص وگادولخرید تجهیزات دفاع شخصیخرید مستر کارت مجازی 5 دلاریدریافت بیت کوین مجانیرهگیری مرسولات خارجیروش دانلود از سایت امازونرییس گمرک امام خمینیسالنامه آماری حمل و نقل جاده ای 1391شرکت حمل و نقل بین المللی فربالشرکت واردات خودرو راهنوردصادرات ايران به چينصادرات حبوبات به ترکیهصادرات زعفران به چینصادرات طلای ایرانصرافی عامریفرم د کارت بازرگانیفروش رک و تجهیزات شبکهفروش عمده ابزار یراقکارت بازرگانی ویکیکارگو مالزیکامیون یوروکارگوکویت کارگوگمرک فرودگاه پیامگمرک گرمیگمرک لوازم آرایشیمستر کارت پارسیانمستر کارت ویکی پدیانیازمند ترخیصکارواردات تجهیزات پزشکی از چینواردات جوراب از چینواردات خودرو از آلمانواردات خودرو هيبريدي

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها