[ad_1]

در روزهای اخیر بازار شاهد نوسانات قیمت دلار بود به نحوی که دلار سد ۴ هزار تومان را شکسته و مدام با تغییرات قیمتی روبه رو است. همین نوسانات دلار کافی است تا بازار تکان خورده و برخی به بهانه این موضوع، افزایش قیمت‌ها را بر روی انواع محصولات خود اعمال کنند. در حال حاضر اگر سری به بازار لوازم خانگی بزنید شاهد لیست جدید شرکت‌ها برای محصولات مختلف هستید وقتی هم دلیل این موضوع را آنهم با رکود بازار از فروشندگان می‌پرسید آنها افزایش قیمت دلار و هزینه‌های را عامل اصلی این تغییرات قیمت عنوان می‌کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، در کنار بازار لوازم خانگی رشد قیمت در سایر بخش‌ها مانندخودروهای وارداتی و داخلی، پوشاک، قطعات خودرو هم دیده شده که نظارت کافی بر این موضوع انجام نمی‌شود. اقدامات این تولیدکنندگان در افزایش خودسرانه قیمت‌ها در حالی انجام می‌شود که اثرات افزایش قیمت دلار باید خود را طی یک تا دو ماه آینده آنهم در تولیدات جدید نشان دهد نه آن دسته از تولیداتی که در مغازه‌ها بسر برده و خبری از خریدار نباشد.

 در حال حاضر در این بازار که هر روز شاهد اتفاق جدیدی است و در نهایت به افزایش قیمت‌ها ختم می‌شود خبری از نظارت دستگاه‌های مربوطه نیست و  این حقوق مصرف کننده است که همیشه تضییع شده و مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی کیشاتاق بازرگانی لیتوانی و ایراناخبار گمرک شهریارانتقال پول به کارت رفاهبیت کوین فرومپی پال مجازیتجهیزات شبکه دست دومترخیص کاران بندر انزلیترخیص کالا از گمرک بوشهرترخیص کالای بیداری فردثبت نام آزمون حمل و نقل بین المللیثبت نام کارت بازرگانی گیلانثبتارش واردات خودروچگونه به وب مانی پول بریزیمحمل کالا از چینحمل و نقل قانون تجارتخدمات بار هوایی مهماندارخرید اینترنتی ابزار طراحی ناخنخرید دلار با کارت ملیخرید دلار برای بازی ساکر استارخرید دلار پیپلخرید لوازم یدکی از چینخرید مستر کارت ترکیهخرید و فروش تجهیزات پزشکیراه های واردات از چینرهگيري مرسولات خودروسایت بازاریابی امازونشرکت حمل و نقل هوایی شیدهشرکتهای واردات کالا از چینصادرات پوستصادرات و واردات تجهیزات پزشکیصرافی اعتمادصرافی رویالصرافی کیش تورنتوصرافی گرجستانفروش خط تولید آبیاری قطره ایقيمت خريد دلار امروزکارت بازرگانی 5 سالهکارگو در بنگلادشکد رهگيري مرسولهگمرک اسلام قلعهگمرک جمهوري اسلاميمسترکارت زرین کیشمصادرات جماركهزینه ترخیص خودرو اروندهزینه حمل بار به عراقواردات تجهیزات کشاورزیواردات ذرت و سویاواردات لوازم یدکی از چینوب مانی چیه

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها