[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، بر اساس بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل موظفند وضعیت موجود، اهداف سه ساله و برش استانی برنامه اصلاح نظام اداری مربوط به ستاد دستگاه و سازمان‌های وابسته را در قالب فرم‌های راهنما، پس از تصویب در شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه حداکثر تا تاریخ ۱۰‏‏ دی‌ماه ۱۳۹۷به معاونت نوسازی اداری این سازمان ارسال کنند.

این بخشنامه پیرو تصویب‌نامه هیات وزیران در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه برنامه عملیاتی و تعیین سهم هر یک از دستگاه‌های اجرایی در سقف اهداف کمّی پیش بینی شده در برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری–دوره دوم(۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹) ابلاغ شده است.

در این بخشنامه، معاونان توسعه مدیریت و یا عناوین مشابه در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل به عنوان دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت، مسئول اصلی ارایه اطلاعات و تنظیم برنامه تعیین شده و موظف به پیگیری، اجرا و ارایه گزارش‌ها با همکاری مدیران حوزه­های تخصصی دستگاه می­باشند.

همچنین معاونت نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور پس از دریافت برنامه پیشنهادی هر یک از دستگاه‌های اجرایی، زمان برگزاری جلسات را نهایی­ کرده و سهم هر دستگاه در تحقق برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری–دوره دوم (۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹) را به دستگاه اعلام می‌کند. ضمنا پس از برگزاری جلسات، نسبت به نهایی شدن برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری دستگاه‌ها از سوی این معاونت اقدام می‌شود.

بر اساس بخشنامه صادره، پس از نهایی شدن برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری هریک از دستگاه‌های اجرایی، این برنامه در قالب تفاهم نامه منعقده به دستگاه ابلاغ می‌شود. در این بخشنامه آمده است، برش استانی برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری–دوره دوم (۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹) دستگاه‌های اجرایی پس از تأیید توسط امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها ابلاغ خواهد شد. برش‌های ابلاغی مبنای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سالانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  سهامداران بانک سرمایه به مجمع فوق العاده می‌روند

ضمنا در این بخشنامه تاکید شده است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها موظفند ضمن ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس برش استانی ابلاغ شده و ارایه گزارش پیشرفت برنامه در شورای راهبری توسعه مدیریت استان، راهکارهای بهبود سرعت پیشرفت برنامه را نیز در این شورا تصویب و اجرایی کنند.

این بخشنامه با شماره ۴۸۹۶۲۶ در تاریخ ۱۲ آذرماه ۱۳۹۷ با امضای مهندس جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با موضوع اجرای برنامه جامع اصلاح نظام اداری‏- دوره دوم (۱۳۹۷‏-۱۳۹۹) به تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات، شرکت‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی، استانداری‌ها ابلاغ شده است.  

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها