معرفی سورس خرید و تامین کننده

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

 

همانطور که اطلاع دارید چین و هنگ کنگ به عنوان بزرگترین مرکز تولید و فروش کالا در جهان شناخته میشود  .

شما میتوانید کلیه نیاز خود را از این کشور وارد نمایید  اما این موضوع را توجه داشته باشید قبل از هر اقدامی و تجارتی با چین داشتن یک سورس و تامین کننده مطمئن و مناسب است که بتوانید نیازهای وارد کننده را تامین نماید .

گروه تجاری ققنوس سعی میکند با استفاده از تجربه چندین ساله خود به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه واردات و تجارت با چین در کشور و با استفاده از بستر فیزیکی که در این کشورها دارد به مشتریان خود در موضوع معرفی سوریس خرید و تامین کننده ارائه خدمات نماید .

لذا شما میتوانید با تماس با ققنوس از طریق ناحیه کاربری به ادرس www.user.fnxshipping.com و یا تماس در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۴۴۵۱۳۱۳ با کارشناسان و مشاوران ققنوس تماس حاصل نمایید

 

دقیقا ما چه کاری انجام میدهیم  ؟

ابتدا ما نیاز داریم از جانب شما اطلاعاتی دریافت کنیم ( با شرح جزییات ) که به دنبال چه محصول و کالایی هستید  . سپس ما جستجو را شروع کرده و تامین کننده هایی که را که بهترین شرایط و نزدیکترین قیمت را به قیمت هدف شما دارند را در قالب یک لیست به شما معرفی میکنیم  .

این لیست فقط شامل فروشنده های تایید شده ای میباشد و شامل اخرین قیمت پیشنهادی این فروشنده ها  . ما از شما تقاضا داریم قبل از شروع جستجو توسط ققنوس شرح کامل و هر گونه مستندات لازم را  برای کالاهایی که به دنبالش هستید را به ققنوس ارائه نمایید

 


 

چگونه درخواست خود را برای ما ارسال کنید :

روش اول  : عضویت در ناحیه کاربری و ارسال تیکت از طریق ناحیه کاربری  به ادرس  :  www.user.fnxshipping.com

ما ارسال تیکت را پیشنهاد میکنیم چون میتوانیم در کلیه ساعات شبانه روز پاسخگویی شما باشیم  . حتی روزهای تعطیل 

روش دوم : ارسال درخواست خود به ایمیل : info@fnxshipping.com

روش سوم  : تماس با دفتر مرکزی ققنوس در ایران ( در ساعات اداری )  با شماره تماس ۰۲۱۴۴۴۵۱۳۱۳

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x