[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، انعام شکری مشاور علمی اتحادیه لبنیات سنتی تهران امروز در همایش غذای سالم و لبنیات سالم اظهار کرد: براساس مطالعاتی که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۸ انجام و نتایج آن اخیرا منتشر شده نشان می‌دهند که مصرف چربی لبنیات پرچرب نه تنها برای سلامت افراد مضر نیست، بلکه مزایای تغذیه‌ای نیز به همراه دارد.

وی افزود: میزان سرانه تولید لبنیات در کشورمان ۱۳۰ کیلوگرم است که با در نظر گرفتن آنکه بخشی از آن نیز صادر می‌شود سرانه مصرف لبنیات در کشور ما به ۷۰ کیلوگرم می‌رسد که این رقم در مقایسه با ۳۰۰ تا ۳۳۰ کیلوگرم کشورهای پیشرفته بسیار کم است و ما زیر خط مصرف لبنیات هستیم.

مشاور علمی اتحادیه لبنیات سنتی گفت:  واحد صنفی تولیدکننده لبنیات سنتی مورد بررسی قرار گرفتند که تعدادی از آنها مخاطرات بهداشتی برای مصرف کنندگان داشتند.

شکری افزود: برای رفع این مشکل به آنها آموزش‌های چهره به چهره داده شد و اکنون مشکلات اولویت آنها رفع شده است به طوری که ۷۲ درصد آنها دیگر مشکلات عدم انطباق با استانداردهای ما را ندارند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها