مشکل راننده‌های ایرانی در خاک افغانستان حل شد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

رئیس گمرک ماهیرود اعلام کرد که مشکل راننده‌های ایرانی در خاک افغانستان حل شده و حدود ۱۰۰ تانکر، روز پنج‌شنبه و از ابتدای صبح تا ساعت ۱۱ امروز، شنبه ۲۱ مرداد در خاک افغانستان ترخیص شدند.

علی اکبر کیانی روز گذشته، گفته بود: مشکلات پیش آمده ارتباطی به گمرک طرف ایرانی ندارد و با توجه به اعلام گمرک ابونصر فراهی افغانستان تا شنبه تمامی کامیون‌های مشتقات نفتی در مرز ماهیرود تخلیه می‌شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی درباره روند حل این مشکل این را هم گفته بود که جلسه‌ای در کمیساریای افغانستان در مرز ماهیرود برگزار و تصمیم بر تخلیه و خروج کامیون‌های ایرانی در اسرع وقت اتخاذ شد.

کیانی گفت: درحال حاضر تعداد زیادی از کامیون‌ها از محل پارکینگ گمرک ابونصر جهت تخلیه و مراجعه به صاحب بار افغان خارج شده است و همکاران گمرک و پلیس گذرنامه و مرزبانی دیروز تا ساعت پنج عصر در محل کار بابت ورود کامیون‌های خالی حضور  داشتند.

وی ادامه داد: با عنایت به آخرین رایزنی‌های صورت گرفته با مقامات افغان، نمایندگان اداره استاندارد افغان دیروز  از مرز ماهیرود وارد گمرک ابونصرفراهی شده و اختیارات تام به آن‌ها از کابل داده شده است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x