مشکل برق سرپل ذهاب حل شد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ، به نقل از وزارت نیرو، مسعود صادقی، مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر گفت:در شهر سرپل ذهاب، تنها وصل برق خانه هایی که دچار تخریب شدیدی شده اند، امکان پذیر نشده است.

صادقی در خصوص وضعیت برق روستاهای زلزله زده نیز با بیان این که برق نزدیک به ۴۰ درصد روستاها متصل شده است، خاطرنشان کرد: از امروز تمرکز گروه های عملیاتی برای رفع مشکل برقی روستاها خواهد بود. اولویت در روستاها، وصل برق مراکز آبی خواهد بود؛ با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امروز برق بخش زیادی از روستاها وصل می شود.

وی با بیان این که متاسفانه در روستاها میزان تخریب بسیار زیاد است، اضافه کرد: این تخریب ها به گونه ای است که گاهی با تخریب صد درصدی مواجه هستیم و همین کار گروه های عملیات برق را دشوارتر می کند؛ زیرا باید منتظر آواربرداری برای انجام عملیات برقرسانی باشند. این در حالی است که برق، تامین است؛ اما مشکل اصلی در تخریب زیرساخت های اصلی زندگی، در شهر و روستا است.

بر پایه این گزارش، در نخستین روز پس از زمین لرزه، آرش کردی، مدیرعامل توانیر به همراه مدیران بخش انتقال، توزیع و روابط عمومی شرکت در مناطق زلزله زده حضور یافت.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x