[ad_1]

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حسن رکنی اظهار کرد: در ماه محرم نیاز و تقاضای مردم برای مصرف گوشت مرغ و گوشت قرمز افزایش پیدا می‌کند که با توجه به افزایش تولید این محصولات پروتئینی هیچ مشکلی برای تامین آنها نداریم.

وی همچنین درباره قیمت تنظیم بازاری گوشت قرمز و گوشت مرغ برای ماه محرم افزود: گوشت قرمز منجمد در سردخانه کیلویی ۲۲ هزار تومان که هزار تومان ارزان تر از سال گذشته است. گوشت گرم شقه کامل گوسفندی نیز کیلویی ۳۰ هزار تا ۳۳ هزار تومان بسته به نوع گوشت وارداتی و مبدأ واردات در مراکز خاص مانند میادین میوه و تره‌بار فروشگاه های زنجیره ای و غیره عرضه می‌شود. قیمت گوشت مرغ منجمد نیز کیلویی ۵۳۰۰ تومان در سردخانه همه استان ها است.

معاون وزیر جهادکشاورزی ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تولیدکنندگان میزان جوجه‌ریزی و تولید خود را در سامانه آنلاینی که پیش از این برای چنین ایامی پیش‌بینی شده است اعلام می‌کنند و با توجه به قابلیت رصد و کنترل این سامانه می‌توان انتظار داشت که وضعیت متعادلی در بازار گوشت قرمز و گوشت مرغ ماه محرم وجود داشته باشد.

رکنی گفت: برای توزیع این محصولات پروتئینی در استان‌های مختلف تولیدکنندگان میزان تولیدات خود را در وهله نخست در منطقه خود توزیع می‌کنند و مازاد آن به استان‌های همجوار ارسال می‌شود. اگر در یک منطقه نیاز استان بیش از حد انتظار باشد و نتوانیم از آن استان یا مناطق همجوار آن را تامین کنیم از محل ذخایر موجود در زمینه گوشت مرغ یا واردات برای گوشت قرمز استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید :  به حرف نگویید مالیات پدرمان را درآورده؛ تحلیل جامع نیاز است

وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام موظف به تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز در همه مناطق کشور است، خاطرنشان کرد: همه هیئت ها دسته جات و مساجد که برای نذورات  نیاز به گوشت قرمز و گوشت مرغ دارند می توانند بدون هیچگونه محدودیتی از سوی مراکز استانی نیازمندی خود را تامین کنند البته باید یک نامه معرفی از مساجد منطقه خود بیاورند.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني ليتواني ايرانانتقال پول صادرات به ملیپست اکسپرسیونیستتجهیزات شبکه پسیوتجهیزات شبکه در شیرازترخیص خودرو از گمرک انزلیترخیص خودرو از گمرک بندر عباسترخیص خودرو کارکردهحراست گمرک ایرانحساب وب مانی چیستحمل بار حکیمیهحمل بار مالزیحمل دریایی از چینحمل و نقل هوایی علمدارحمل و نقل هوایی مسافرخريد اينترنتي ديوان حافظخرید ابزار اندازه گیریخرید ابزار کارخرید از سایت علی بابا در ایرانخرید تجهیزات اکواریومخرید خط تولید اکسید رویخرید در امریکاخرید کارت تلفن خارج از کشور شاتلخرید و فروش یواندانلود هک پی پالرهگيري مرسوله سفارشيرهگیری مرسوله دی اچ السایت کتابفروشی آمازونشرکت سپید کارگوصادرات چین به امریکاصدور کارت بازرگانی مشهدصرافی المپیکصرافی دیاموندضوابط خرید تجهیزات پزشکیفروش تجهیزات زمین شناسیقوانین گمرک در مورد واردات خودروقیمت تجهیزات شبکه وایرلسکارت بازرگانی بندر عباسکارت بازرگانی ویکیگمرک زیر نظر کجاستگمرک شهیدرجایی بندرعباسمسترکارت و ویزاکارتمقایسه حمل و نقل دریایی و هوایینرخ فریت بار به کاناداواردات از دبيواردات الجزائر 2014واردات جو دامیواردات خودرو بوشهرواردات خودرو ویژه جانبازانواردات دستگاه از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها