[ad_1]

به گزارش تراز ، به نقل از تاس، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت تصمیم جدید وزارت خزانه داری آمریکا مبنی بر منع آمریکایی ها از حمایت از پروژه های نفتی روسیه درخصوص تحقیقات و تولید در قطب شمال جای تعجب برای مسکو ندارد، اما یک مسئله هشدار دهنده است.

ریابکوف گفت: این اقدام با قانون امضا شده توسط «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در تاریخ ۲ آگوست، مطابقت دارد.  کسانی که این قانون را خوانده اند، به راحتی متوجه می شوند که یکی از مقررات آن، محدود کردن افراد در پروژه های نفتی و گازی روسیه است که از تاریخ مشخصی در سال ۲۰۱۸ آغاز می شود.

وی با اشاره به این تحریم های جدید افزود: ما هنوز هیچ نشانه ای از سوی آمریکا در جهت بهبود رابطه روسیه و آمریکا نمی بینیم. این گونه اقدامات رابطه بین دو کشور را تحت فشار می گذارد و شرایط را برای یک بحران دائمی فراهم می کند.

گفتنی است که در اواخر ماه جولای، کنگره آمریکا پیش نویس قانون تحریم های یک جانبه علیه روسیه، ایران و کره شمالی را تصویب کرد. همچنین ترامپ در تاریخ ۲ آگوست قانونی را درخصوص تشدید تحریم ها علیه روسیه امضا کرد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآموزش خرید از سایت آمازوناتاق بازرگانی ااکانت پی پال هک شدهانتقال پول به شبابیت کوین ثبت نامپست اکسپرس ایرانپی پال ایمیلتجهیزات شبکه خلیج فارستجهیزات شبکه روترتجهیزات شبکه و اینترنتترخیص کار در چابهارترخیص کاران نواندیشترخیص کالا در مناطق آزادحمل و نقل در لجستیکحمل و نقل مسافری دریاییخرید از Ebay یاتاخرید از آمازون و ارسال به ایرانخرید تجهیزات سفرخرید تجهیزات ضد شورشخرید دلار استرالیاخرید کالا از سایت خارجیخرید مستر کارت حضوریخرید هواپیما جنگی از چینستاد ترخيص خودرو خيابان زنجانشرکت حمل و نقل بین المللی زنجیره تهرانصادرات قناریصادرات و واردات در افغانستانصرافی جمصرافی خ رسالتصرافی در کاناداصرافی شرق تهرانصرافی میلادعوارض گمرک خودروفروش ابزار خوشنویسیفروش وب مانيفریت بار کلگریقبول سفارش خرید از خارجقیمت حمل بار از چینکارگو هواپیمایی قطرکد اقتصادی گمرک امام خمینیگمرک چیستمستر کارت رایگاننرخ حواله دلار استرالياواردات جیپ به ایرانواردات خودرو از دبی به ایرانواردات رنگواردات غذای گربهواردات فلش مموری از چینواردات گیاهان دارویی از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها