[ad_1]

نماینده مردم نهاوند در مجلس در تذکر مشترک به وزیرجهادکشاورزی و بنیاد مسکن، گفت: بر اساس سند توسعه برنامه ششم باید متولیان روستاها به نحوی برنامه‌ریزی کنند که مانع مهاجرت روستاییان شده و بلکه مهاجرت معکوس انجام شود.

به گزارش ایسنا، حسن بهرام‌نیا در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکر شفاهی، از همکارانش به دلیل تصویب طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه با رای بالا، تشکر کرد.

این عضو کمیسیون انرژی در مجلس از وزیر بهداشت و درمان تقاضا کرد: قبل از افتتاح رسمی بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی شهید قدوسی شهرستان نهاوند نسبت به جذب نیروهای بومی اقدام کنید.

وی با تبریک خودکفایی گندم، خطاب به وزیر جهادکشاورزی گفت:‌ به منظور تقویت روحیه تولیدگری در روستاها دستور دهید نسبت به پرداخت پول گندم و کلزای تحویلی اقدام عاجل به عمل آید. پیشنهاد می‌کنم در خصوص قیمت خرید تضمینی قبل از کشت محصول، اعلام شود تا کشاورز با اختیار برای نوع کشت خود اقدام کند. برای تحویل و حمل چغندر قند و پرداخت به موقع پول به کشاورزان از هم اکنون برنامه‌ریزی کنید تا مشکلات گرفتار مشکلات سال‌های گذشته نشوند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی شافعیاتاق بازرگانی شیرازبیت کوین یعنی چهپیگیری مرسوله شرکت پستتجهیزات شبکه نگزنسترخيص كار بندر عباسترخیص کار چیستحمل و نقل بین المللی علمدارحمل ونقل صباحمل ونقل هوایی شیدهخريد پوشاك از چينخريد تجهيزات پزشكيخرید از ebay و ارسال به ایرانخرید اینترنتی سررسید 93خرید اینترنتی کتاب ملت عشقخرید پارکت از چینروش استفاده از بیت کوینسرویس پست اکسپرسشرکت ترخیص کار در تهرانصادرات تداولصادرات روسياصادرات سنگ به اروپاصرافی زند معالی آبادصرافی لایو دیتاصرافی لس آنجلسعلی اکسپرس در ایرانفروش تجهیزات ژیمناستیکفروش خط تولید تصفیه روغن سوختهفروش یوان چینقوانین صادرات به چینقوانین گمرکی افغانستانقوانین گمرکی صادرات و وارداتکارت بازرگانی مدارک مورد نیازکارت خرید از سایت های خارجیکانال پی پالگروه ترخیص و بازرگانی ایکادگمرک دوغارون تایبادگمرک فرودگاه مهرآبادگمرک گیلانمزایای پی پالواردات ادامس از دبیواردات پوشاك از چينواردات تجهیزات پزشکی از دبیواردات خودرو 2500واردات خودرو از گرجستانواردات دستمال کاغذی از چینواردات دولت روحانیواردات زن چینی به ایرانواردات موبایل از دبیوب مانی اواکس

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها