مسئولان مهاجرت معکوس روستاییان را برنامه‌ریزی کنند

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

نماینده مردم نهاوند در مجلس در تذکر مشترک به وزیرجهادکشاورزی و بنیاد مسکن، گفت: بر اساس سند توسعه برنامه ششم باید متولیان روستاها به نحوی برنامه‌ریزی کنند که مانع مهاجرت روستاییان شده و بلکه مهاجرت معکوس انجام شود.

به گزارش ایسنا، حسن بهرام‌نیا در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکر شفاهی، از همکارانش به دلیل تصویب طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه با رای بالا، تشکر کرد.

این عضو کمیسیون انرژی در مجلس از وزیر بهداشت و درمان تقاضا کرد: قبل از افتتاح رسمی بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی شهید قدوسی شهرستان نهاوند نسبت به جذب نیروهای بومی اقدام کنید.

وی با تبریک خودکفایی گندم، خطاب به وزیر جهادکشاورزی گفت:‌ به منظور تقویت روحیه تولیدگری در روستاها دستور دهید نسبت به پرداخت پول گندم و کلزای تحویلی اقدام عاجل به عمل آید. پیشنهاد می‌کنم در خصوص قیمت خرید تضمینی قبل از کشت محصول، اعلام شود تا کشاورز با اختیار برای نوع کشت خود اقدام کند. برای تحویل و حمل چغندر قند و پرداخت به موقع پول به کشاورزان از هم اکنون برنامه‌ریزی کنید تا مشکلات گرفتار مشکلات سال‌های گذشته نشوند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x