[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: نخست وزیر ژاپن گفت که کشورش با آمریکا در مورد تحریم های ایران از نزدیک مذاکره میکند .

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از رویترز، یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن گفت که کشورش با آمریکا در مورد تحریم های ایران گفتگو میکند.

سوگا در مورد جزئیات این مذاکرات صحبتی نکرد ولی گفت ژاپن درخواست کرده که این تحریم‌ها نباید تاثیر بدی بر فعالیت شرکتهای ژاپنی داشته باشند .

آمریکا در روز جمعه اعلام کرد که موقتا به هشت وارد کننده اجازه می دهد پس از آغاز تحریم های ایران در روز دوشنبه، همچنان از ایران نفت بخرند. هدف این تحریم‌ها اجبار ایران به مهار فعالیت‌های هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای آن است .
واشنگتن تا حالا نام این کشورها را منتشر نکرده است و از عبارت حوزه‌های قضایی برای نامیدن آنها استفاده می‌کند. عبارتی که ممکن است تایوان را هم شامل شود چون آمریکا آن را به عنوان یک کشور قبول ندارد .

چین، هند، کره جنوبی، ترکیه، ایتالیا، امارات و ژاپن بزرگترین واردکنندگان نفت ایران هستند. در حالیکه تایوان گهگاهی از ایران نفت خام می‌خرد و خریدار عمده آن نیست .

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها