[ad_1]

به گزارش تراز ،رومان پانوف، مدیرعامل شرکت دولتی روس‌ژئولوجیا اعلام کرد این شرکت سرگرم مذاکره با شرکت‌های زاروبژنفت، گازپروم نفت و لوک اویل برای اجرای مشترک پروژه‌ها در ایران است و مجموع سرمایه‌گذاری را ۱.۵ میلیارد دلار برآورد کرده است.

وی گفت: البته ما در حال مذاکره هستیم اما این رویکرد امکان‌پذیر است. شرکت‌های بزرگ پیش از این مشارکت در پروژه‌های مشترک در ایران را اعلام کرده‌اند. ما نیز در خصوص اکتشاف زمین شناسی و فعالیت‌های خدماتی می‌توانیم به همین شکل عمل کنیم.

بر اساس گزارش خبرگزاری تاس روسیه، مدیرعامل شرکت روس‌ژئولوجیا گفت همه شرکت‌هایی که برای حضور در ایران ابراز علاقه کرده‌اند و پیش از این همکاری داشته‌اند، در این مذاکرات حضور دارند. وی در ادامه افزود: این شرکت‌ها شامل زاروبژنفت، گازپروم نفت و لوک اویل هستند.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاا بانک صادرات ایراناسکریلکس اپاراتانتقال پول به ملی کارتبانک صادرات 1480بیت کوین پرشین تولزترخیص کالای گروه 10حد ترخص تهران کرجحمل بار از ترکیهحمل بار زنجانحمل صحیح بار pdfحمل و نقل بین المللی ترکمنستانحمل و نقل بین المللی روشن تیرحمل و نقل عمومی تهرانخرید ابزار الات از بانهخرید ابزار خودروخرید از سایت های خارجی تبریزخرید اینترنتی سیم کارت ایرانسلخرید تجهیزات پلیسخرید تجهیزات کمپینگخرید چینی دسینیخرید خط تولید پاستیلخرید سیم چینخرید کتاب خارج از ایرانخرید گوشی موبایل از خارج کشورخرید نقطه چینرهگیری مرسوله پستی مازندرانروش خرید دلارسامانه كارت بازرگاني هوشمندسایت امازون کتابستاد ترخیص خودرو منطقه 8شرکت حمل و نقل بین المللی جاده ابریشمصادرات ذرت دامیصرافی 2000صرافی شفرم د اتاق بازرگانی تهرانفروش یوان چینقوانین گمرکی ارمنستانکارت بازرگانی تجهیزات پزشکیکامیون یوروکارگوکد ابزار خرید شارژگمرک های ایرانمزدا 6 وارداتیمستر کارت پستنحوه خرید از سایت امازوننحوه خرید کالا از سایت های خارجینرخ حواله یورو آزادهمايش ايمني در حمل و نقل هواييواردات خودرو فرزندان شاهدواردات قطعات خودرويا واردات عالنبع

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها