[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو کاربر آلمانی توییتر با انتشار یک توییت ۳۵ هزار کاراکتری توانسته اند محدودیت تعداد کاراکتر های توییتر را بشکنند. قالب این توییت، URL می باشد و در آن عبارت .cc وجود دارد که نشان از همین قالب است. با وجود انتقاد برخی از کاربران که معتقدند ۲۸۰ کاراکتر هم، پیام های طولانی تری را نسبت به قبل ایجاد می کند اما این باگ، توییت بسیار طولانی با ظاهری وحشتناک را تشکیل داده است که نشان می دهد این محدودیت های تعداد کاراکتر، بر خلاف نظر برخی دیگر از کاربران این شبکه اجتماعی، مفید است.

ترجمه توییت بالا به این صورت است:

“مردم! @Timrasett و @HackneyYT می توانند از محدودیت کاراکتری تجاوز کنند! آیا شما ما را باور ندارید؟ در این جا با یک توییت ۳۵ هزار کاراکتری این قضیه را اثبات می کنیم.” در ادامه نیز کاراکتر های بی مفهومی را در چندین سطر ادامه داده اند.

پس از این اقدام، توییتر نیز عکس العمل از خود نشان داد و علاوه بر پاک کردن این توییت، حساب کاربری این دو شخص را بلاک کرد و این دو شخص به نقض قوانین متهم کرد اما پس از مدتی، @Timrasett از توییتر عذرخواهی کرد و دلیل این کار را نشان دادن نقطه ضعف توییتر اعلام کرد و توییتر حساب کاربری آن ها برگرداند.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول به بلاروسبیت کوین پولپی پال چیهترخيص كالا از تركيهترخیص خودرو از منطقه آزادترخیص خودرو گمرک بوشهرترخیص خودرو منطقه آزادثبت نام کارت بازرگانی لرستانجزوه تجهیزات شبکهچگونه از سایت امازون خرید کنیمحمل کالا از آمریکا به ایرانحمل و نقل ریلی در ژاپنخدمات حمل بار هوایی ایران ایرخرید ابزار خیاطیخرید از سایت خارجی ایران شیکخرید از سایت های Amazonخرید اینترنتی طوطیخرید اینترنتی لباس از سایت های خارجیخرید بیت کوین از ایرانخرید کریو آمریکارهگیری مرسوله پستیرهگیری مرسوله پستی از طریق پیام کوتاهرهگیری مرسوله پستی عادیسایت امازون ویکیسایت رسمی ebayصادرات به روسیهصادرات فیروزه به چینصادرات گاز ایران به چینصادرات گربه به چینصرافی گاندیضرائب ترخيص السيارات في مصرطعرفه واردات خودروفروش تجهیزات شبکه در شیرازفروش خط تولید نایلون حبابدارفریت بار به لندنقوانین گمرک در ایرانکارگو کیش ایرگرفتن وب مانیگلستان ترخیصگمرك قزوينگمرک واردات پوشاکمراحل ترخیص خودرو از گمرکهزينه ي واردات خودروواردات از چین در دولت یازدهمواردات از دبیواردات تبلت از چینواردات خودرو قیمتواردات سال 93

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها