مجوز رویه واردات قطعی از بندر اروندکنار صادر می شود 

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

عامر کعبی در گفتگو با خبرنگار مهر  با بیان اینکه موضوع تجاری شدن بندر اروندکنار یکی از مصوبات نشست شورای اداری شهرستان آبادان بود که با حضور استاندار خوزستان و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در فروردین ماه امسال در آبادان به تصویب رسید، افزود: بر این اساس، گمرک جمهوری اسلامی متعهد شده بود تا در این باره مجوز رویه واردات قطعی را صادر کند ضمن آن که سازمان بنادر و کشتیرانی استان خوزستان نیز متعهد به ایجاد و ساماندهی زیرساخت های مور نیاز برای شروع فعالیتها از بنرد اروندکنار شده بود. 

وی اظهار کرد: در ادامه پیگیریها و رایزنی های که از طریق سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان و نیز ناظر گمرکات استان خوزستان انجام شد در نشستی با معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی درباره بندر اروندکنار گفتگوهایی انجام و قرار شد تا هرچه سریعتر مجوز تجاری شدن بندر اروندکنار از سوی گمرک جمهوری اسلامی صادر شود. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز عملیات ساخت و فعال کردن سوله های انبار گمرکی در بندر اروندکنار از جمله تعهداتی است که با هماهنگی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان قرار شد در این بندر و به منظور رونق بخشی به تجارت دریایی در این شهر انجام شود. 

کعبی همچنین در خصوص مجوز واردات کالای ملوانی (ته لنجی) در اروند کنار افزود: خوشبختانه با پیگیریهای ثمربخشی که در این باره و از طریق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی داشتیم به زودی کمیسیون اقتصادی دولت در این باره مصوبه ای خواهد داشت تا شاهد رونق مناطق مرزنشین از جمله اروندکنار باشیم.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x