مجلس عزم جدی برای کمک به توسعه صادرات ندارد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر مجتبی خسروتاج طی نشست خبری با بیان اینکه طبق آمار گمرکات صادرات۵درصد کاهش یافته است، گفت: برای دستیابی به هدف رشد ٢١.٧ درصد که در برنامه ششم توسعه مطرح شده است در وهله نخست باید عزم ملی را تکرار و پیگیری کنیم. چنانچه طی مدت گذشته متاسفانه عزم جدی در راستای توسعه صادرات از سوی مجلس شورای اسلامی دیده نشده است. به نحوی که همچنان چندین مصوبه برای دریافت یارانه همچنان در مجلس بلاتکلیف است.

وی همچنین فعال نمودن ظرفیت های خالی و بلااستفاده بنگاه های تولیدی، بهره وری حداکثری از سرمایه گذاری و ظرفیت های نصب شده موجود را یکی از راهکارهای موثر برای رشد صادرات دانست و ادامه داد:همچنان موانع نظام بانکداری سد راه این توسعه محسوب می شود.

خسروتاج در پاسخ به مهر درباره زمان مشخص  از سرگیری ثبت سفارش خودروهای وارداتی  گفت:از آنجایی که هدفمند کردن واردات در دستور کار وزارت صنعت معدن و تجارت است، و از طرفی در حال تدوین آیین نامه ای  به منظور اجرای این هدف هستیم ؛به محض نهایی  شدن این مقوله  بی شک وضعیت ثبت سفارشات به طور شفاف و دقیق مشخص و اطلاع رسانی می شود.

ادامه دارد …

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x