[ad_1]

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با تاکید بر اهمیت استراحت جنگل ها و توقف بهره برداری، اعلام کرد: تاکنون ۳۰ درصد از پروانه‌های بهره برداری از جنگل‌های شمال متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، خداکرم جلالی – معاون وزیر جهاد کشاورزی – اظهار کرد: تا پایان سال جاری تمامی پروانه های بهره برداری از جنگل های خطه شمال متوقف خواهد شد.

وی وضعیت سفره های آب زیرزمینی را نامساعد دانست و گفت: مهمترین چالش کشور در زمینه محیط زیست بیلان منفی آب های زیرزمینی است و در این راستا مهمترین اقدام زیربنایی مسئله آبخیزداری است.

جلالی شدت بارش ها را نشان دهنده تغییر اقلیم جغرافیایی دانست و افزود: ماحصل تغییرات اقلیمی در کشور کمبود آب شیرین و بیابان زایی در کشور خواهد بود.

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور تصریح کرد: ۱۰۰ میلیون هکتار از زمین های کشور نیازمند آبخیزداری است که تا به امروز ۲۶ میلیون هکتار آن اجرایی شده و باید روند آبخیزداری در کشور تسریع شود. در این راستا حتی خیرین نیز در استان های هرمزگان و فارس فعال شده اند.

همچنین موسوی – رئیس حوادث غیرمترقبه وزارت جهاد کشاورزی – در این نشست عدم تخصیص به موقع منابع را عاملی در تشدید حوادث دانست و گفت: اگر تخصیص ها در برنامه های پیشگیرانه مدیریت بحران به ۱۰۰ برسد و دستگاه های مسئول در مدیریت بحران بتوانند تا پنج درصد از بودجه ملی خود را برای مدیریت بحران استفاده کنند، اقدامات با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآزمون ترخیص کاری گمرکایرلاین های ایرانبانک صادرات 4196بیت کوین درامدترخیص خودرو از پارکینگچگونه از ایبی خرید کنیمحمل بار از شیرازحمل بار هوایی از چین به ایرانحمل هوایی بارحمل و نقل بین الملل سدیدبارحمل و نقل خودرو با قطارحمل و نقل دریایی چیستخدمات سایت آمازونخرید اقامت امریکاخرید اینترنتی 100 مستند جنجالیخرید اینترنتی گخرید تجهیزات آزمایشگاهی صنایع غذاییخرید تجهیزات طیورخرید تجهیزات کشاورزیخرید خدمت دانشجویان خارج از کشورخرید خط تولید ژیلتخرید دلار دانشجوییخرید کالا از Amazonخریدار پی پالسايت آمازون كتابشرایط واردات از دبیشرکت حمل و نقل بین المللی جهان یخچال بارشرکت حمل و نقل بین المللی صفا راه آریاصادرات سیمان به عراقصادرات قیرصرافی حوالهصرافی دیاموندقوانين گمركي ايرانقیمت حمل بار از چینقیمت حواله یورو امروزکارگو پرشینماده 9 قانون توسعه حمل و نقل عمومیمراحل ترخیص خودرو سرقتیمستر کارت شیرازمستر کارت واقعینحوه ترخیص کالا از گمرکواردات از دبیواردات پرسود از دبیواردات پوشاك از چينواردات خودرو 93واردات خودرو ایرانیان مقیم خارجواردات خودروهای امریکاییواردات دام زندهواردات روسری از چینواردات گوشی موبایل از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها