ماینر ASICminer Zeon 180K – ماینر زئون ۱۸۰K

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

ماینر ASICminer Zeon 180K قوی ترین ماینر موجود در بازار سرتاسر جهان میباشد که در شرایط فعلی دارای نرخ سوددهی معادل ۱۸۵ دلار در روز میتوانید اولین گزینه ماینرهای حرفه ای در ایران باشد  . این ماینر با هشریت ۱۸۰KSol/s±۱۰% به صورت تحویل فوری و تحویل مدت دار توسط گروه تجاری ققنوس به فروش میرسد.

ماینر ASICminer Zeon 180K  با مصرف ۲۲۰۰W و نویز بسیار پایین هم اکنون برای کلیه ایرانیان در دسترس میباشد و میتوانید با ثبت سفارش توسط شرکت بازرگانی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه ( گروه تجاری ققنوس ) انرا بدون هیچ هزینه اضافه درب منزل دریافت نمایید.

این ماینر مناسب برای ماین کوین های Zcash, Zclassic, Zencash میباشد و لازم به ذکر است این ماینر با سیستم خنک کننده مایع به بازار عرضه خواهد شد که این سیستم خنک کننده اخیرا توسط شرکت بیت مین هم برای برخی از محصولات خود بهره برده است  . سیستم خنک کننده مایع باعث افزایش بهره وری دستگاه و نهایتا کارایی بهینه تر ماینر ASICminer Zeon 180K خواهد شد

 


 

چرا برای واردات و خرید تجهیزات ماینینگ ققنوس را انتخاب کنید ؟

شرکت بازرگانی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه ( گروه تجاری ققنوس ) یکی از اولین واردکنندگان تجهیزات ماینینگ در ایران میباشد که به واسطه دفاتر رسمی خود در چین ( شنژن ) و ایران به مشتریان حقیقی و حقوقی بسیاری طی ۱۰ سال فعالیت خود در حوزه واردات ( خرید ، حمل و ترخیص ) این تجهیزات ارائه خدمات کرده است .

لازم به ذکر است گروه تجاری ققنوس تنها شرکت بازرگانی ایرانی میباشد علاوه بر خدمات خرید و تامین خدمات حمل و ترخیص این تجهیزات را به مشتریان خود ارائه مینماید و این به این دلیل میباشد که گروه تجاری ققنوس به عنوان یک شرکت حمل و نقل بار هوایی با دارا بودن مجوزات لازم ( تصویر مجوز خدمات حمل بار هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری ) و با داشتن سرویس های منظم حمل بار از مبدا چین و کشورهایی آسیایی شرقی به ایران و و با دارا بودن دفتر رسمی در فرودگاه امام خمینی و تیم ترخیص اختصاصی خود در گمرک فرودگاه امام یکی از اصلی ترین گزینه ها برای خریداران تجهیزات ماینینگ در کشور میباشد.

برای اطلاع از سوابق گروه تجاری ققنوس میتوانید رزومه این شرکت را از این لینک ( دانلود رزومه ) دریافت کرده و یا از طریق بخش تماس با ما با دفاتر این شرکت در ایران و چین تماس حاصل نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x