[ad_1]

به گزارش تراز ،سرکنسول ایران در آستاراخان روسیه گفت، با فراهم شدن امکان سفر بدون روادید برای گروه های گردشگری که بین ایران و روسیه برقرار شده پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۵۰ هزار ایرانی به روسیه سفر کنند.
 
به گزارش خبرگزاری تاس، علی محمدی، سرکنسول ایران در آستاراخان روسیه گفت، با فراهم شدن امکان سفر بدون روادید برای گروه های گردشگری که بین ایران و روسیه برقرار شده، شاهد رشد ورود گردشگر خواهیم بود و در سال ۲۰۱۷ احتمالا بیش از ۱۵۰ هزار ایرانی به روسیه سفر خواهند کرد.
 
مسکو و تهران دو ماه پیش موافقتنامه سفر بدون روادید را در مورد تورهای گردشگری به امضا رساندند.
 
محمدی افزود: «سال گذشته، بیش از ۱۲۰ هزار گردشگر ایرانی به روسیه سفر کردند. بنابراین من معتقدم امسال این رقم از ۱۵۰ هزار نفر فراتر خواهد رفت… ما امیدواریم سفر گردشگران روسی به کشور ما نیز شاهد رشد باشد.» این مقام ایرانی گفت: «این زمانی اتفاق خواهد افتاد که مردم (روسیه) بیشتر در مورد فرهنگ ایران، تمدن آن، فرصت ها و محیط امن ایران بدانند. اما در حال حاضر تعداد روس هایی که به ایران سفر می کنند در مقایسه با گردشگران ایرانی عازم روسیه کمتر است.»
 
به گفته سرکنسول ایران در آستاراخان، ایران در میان ۱۰ کشوری است که تعداد بالای گردشگر به روسیه اعزام می کند. ایرانی ها به ویژه به دیدن مسکو و سن پترزبورگ علاقمندند.
 
وی افزود: «فصل تابستان در ایران هوا خیلی گرم است، در حالی که در شهرهای روسیه دمای هوا خوب است. به علاوه، ایرانی ها علاقه زیادی به اماکن منحصر به فرد تاریخی از جمله میدان سرخ مسکو و رودخانه های سن پترزبورگ دارند.»
 
این دیپلمات ایرانی افزود، سفرهای دریایی در دریای خزر هم می تواند کمک زیادی به توسعه صنعت گردشگری بنماید. به نظر می رسد که این حوزه نه تنها برای ایران و روسیه بلکه برای کل کشورهای حاشیه دریای خزر دارای آینده روشنی است. اما چنین سفرهایی مستلزم کشتی های تفریحی خاص است تا تحمل امواج بزرگ را داشته باشند.
 
وی افزود، در بندر انزلی ایران، یک پایانه مدرن برای کشتی های تفریحی مسافری ساخته شده است.

بیشتر بخوانید :  سنگاپور امن‌ترین کشور دنیا/ ایران،‌ امریکا و بریتانیا در یک رده

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب ها1 در هزار اتاق بازرگانیآموزش خرید از فروشگاه آمازوناتاق بازرگانی سیستان و بلوچستاناتاق بازرگانی یاسوجارزانترین پست بین المللیارسال پول به مسکواسکرین شات در ویندوز 7پست بین المللی Emsپی پال ویکی پدیاتجهیزات شبکه در زاهدانتجهیزات شبکه سرتترخیص پوشاک از گمرکتصاویر حمل صحیح بارحمل بار یخچالیحمل و نقل از چینحمل و نقل هوایی چیستحمل و نقل و باربریحواله 1 میلیون دلاریخريد از سايت هاي خارجيخرید اینترنتی پازل 1000 تکهخرید اینترنتی تخت خوابخرید اینترنتی ژل لوبریکانتخرید اینترنتی سیم کارت 0901خرید اینترنتی غذاسازخرید اینترنتی گیرنده دیجیتال خودروخرید اینترنتی هواپیمایی ماهانخرید تبلت amazonخرید تجهیزات مهد کودکخرید خط تولید خلال دندانخرید خط تولید مواد غذاییخرید دلاری پرداخت ریالیخرید مستر کارت قابل شارژسایت آمازون آمریکاشرایط ثبت شرکت حمل و نقل بین المللیشرکت حمل و نقل هوایی نفتشرکت واردات خودرو راهنوردصادرات الجزائر 2013صادرات کد 700صرافی ثانیهصرافی فراز اعتمادفرستادن پول به خارج از کشورفروش ابزار هیوندایفروش خط تولید جدیدقوانین گمرک فرودگاه امامگمرک تگمرک خودروهای وارداتیواردات بدلیجات از چینواردات چه کالاهایی سودآور است؟واردات غذای دام و طیوریادگیری صادرات و واردات

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها