[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس – فاطمه اکبرخانی؛ عباس آرگون در گفت‌و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوسبا بیان این که روند بازار ارز منطقی است، اظهار کرد: بازار ارز طی چند ماه گذشته روند غیر متعارفی پیش گرفته بود که اکنون با ورود بانک مرکزی حرکت بازار اصلاح و نرخ ارز منطقی‌تر شده، البته نرخ واقعی دلار که متناسب با وضعیت اقتصادی باشد، حدود ۹هزار تومان است.

این فعال بخش خصوصی مدت زمان تاثیرپذیری کالا‌ها از نرخ ارز را متفاوت دانست و گفت: برخی کالا‌ها مانند طلا و سکه به سرعت از نرخ ارز متاثر می‌شوند، البته همچنان قیمت سکه نسبت به ارز به تعادل نرسیده است.

وی ادامه داد: برخی دیگر از کالا‌ها به سرعت طلا و سکه تاثیرپذیر نیستند و نباید انتظار کاهش قیمت آن‌ها را به این زودی داشت؛ از طرفی یکسری کالا‌ها با ارز نیمایی تهیه و یا وارد شده‌اند در صورتی که دلار هنوز تا آن حد کاهش نیافته بنابراین اگر کاهش هم پیدا کنند جو روانی بازار بوده است.

آرگون با تاکید بر توجه به صادرات در راستای توسعه کسب‌وکار، خاطرنشان کرد: در وضعیت کسب‌وکار موارد مختلفی از جمله نرخ ارز، صادرات و تامین مالی بنگاه‌ها تاثیرگذار است، بنابراین در شرایط فعلی که ما زیر فشار تحریم‌های خارجی قرار داریم نباید خودمان نیز این وزنه را سنگین‌تر کنیم.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها